قتل و قصاص به خاطر ارتباط پنهانی با دختر جوان

پسرجوان که به خاطر چت با خواهر دوستش با او درگیر و مرتکب قتل شده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم‌شد.
کد خبر: ۱۴۷۰۱۶۲
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه ششم اردیبهشت۱۴۰۱وباگزارش درگیری مرگبار دوپسر جوان درپارکی در ورامین، تحقیقات جنایی درباره این پرونده آغاز شد. بررسی اولیه نشان داد در این درگیری پسر۱۸ساله‌ای به نام سعید ازناحیه سینه چاقو خورده و در بیمارستان جان باخته است. مقتول از اتباع افغان بود که در جریان درگیری با هموطنش نعیم به قتل رسیده بود. در ادامه نعیم شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: سعید تصور می‌کرد من با خواهرش ارتباط پنهانی دارم و درگیری بر سر این موضوع به قتل منجر‌شد. با تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم پای میز محاکمه ایستاد. درابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل درخواست قصاص کردند.سپس نعیم درجایگاه ایستادوگفت: من و سعید از دوستان قدیمی بودیم. چند ماه قبل از قتل، همراه سعید وبرادر و خواهرش به ایران آمدیم و می‌خواستیم به ترکیه برویم. به یک قاچاق‌بر پول دادیم تا ما را به ترکیه ببرد اما او کاری نکرد و پول‌هایمان را نیز پس نداد. خودمان سمت مرز رفتیم اما پلیس شناسایی‌مان کرد. برادر سعید از مرز ردشد،ولی ماموفق نشدیم وبرگشتیم. بعد ازآن اختلاف من وسعید شروع شد.ازمن خواست پولی راکه به قاچاق‌برداده‌ایم، برگردانم. هرچه به او می‌گفتم پول‌های خودم هم به باد رفته، فایده نداشت. این درگیری ادامه داشت تا این‌که سعید فهمید من در فضای مجازی با خواهرش صحبت کرده‌ام . سراغم آمد و سر این موضع دعوا راه انداخت.هرچه به او گفتم که نظر بدی ندارم و فقط چند بار برایش پیام فرستاده‌ام، حرفم را باور نکرد و می‌گفت تو از اعتمادم سوءاستفاده وخیانت کرده‌ای. آخرین بار هم در پارکی قرار گذاشت و دوباره دعوا راه انداخت. وقتی گلاویز شدیم، چاقو کشید اما چاقو روی زمین افتاد و به سینه‌اش اصابت کردوباعث مرگش شد. من او را نزدم، چاقویی نداشتم که بخواهم با آن مرتکب قتل‌شوم.  
در پایان دادگاه مادر مقتول با اعتراض به صحبت‌های پسر جوان گفت: سعید هیچ‌وقت با خود چاقو حمل نمی‌کرد و نعیم دروغ می‌گوید. به خاطر همین دروغگویی حاضر به بخشش او نیستم. پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات وارد شور شده و حکم به قصاص نعیم دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها