حملات موشکی حزب‌ الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

منابع خبری از حمله موشکی حزب‌ الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های شمالی اراضی اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۷۶۰۲

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه خبری المنار گزارش داد که سامانه‌های رهگیری و آژیرهای هشدار در شهرک‌های «مرگلیوت» و «کریات شمونه» در الجلیل علیا فعال شدند و چندین صدای انفجار در داخل اراضی اشغالی پس از شلیک یک موشک به سمت «اصبع الجلیل» شنیده شده است.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در جنوب نیز اعلام کرد که یک حمله موشکی در «اصبع الجلیل» صورت گرفته است.

در همین راستا، رسانه‌های دشمن صهیونیستی نیز گزارش دادند که بیش از ۱۲ موشک از لبنان به سمت شهرک «کریات شمونه» و اطراف آن شلیک شده است.

در همین رابطه، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۰:۰۵ صبح روز دوشنبه پادگان «رامیم» را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

حزب‌الله همچنین در بیانیه دیگری از شهادت «علی غالب شقیر» (جهاد) مجاهد خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌ الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها