یک کارشناس مسائل غرب آسیا اعلام کرد:

حمله به لبنان، تنها راه فرار صهیونیست‌ها از فشار شهرک‌نشینان

جعفر قنادباشی گفت،یکی از اهداف حمله اسرائیل به جنوب لبنان برای کاهش توان کامل حزب الله، یعنی حمله بزرگی به لبنان برای خاتمه دادن به توانمندی نظامی حرب‌الله.
کد خبر: ۱۴۶۱۳۳۱
حمله به لبنان، تنها راه فرار صهیونیست‌ها از فشار شهرک‌نشینان

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، جعفر قناد باشی در گفتگو با ما درخصوص حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت:یکی از اهداف حمله اسرائیل به جنوب لبنان برای کاهش توان کامل حزب الله، یعنی حمله بزرگی به لبنان برای خاتمه دادن به توانمندی نظامی حرب‌الله.

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این زمینه دو هدف دارد، هدف کوتاه مدتش این است تا بتواند زمینه‌ای فراهم کند که شهرهای شمالی فلسطین از تیررس نیروهای حزب‌الله خارج شده و بتواند شهرک‌نشین‌های صهیونیست را به شهرها برگرداند.


وی افزود:  از زمانی که حملات حزب الله به شمال فلسطین آغاز شده، شهرک‌های صهیونیست‌نشین خالی از سکنه شده و بیش از یک سوم ارتش اسرائیل نیز در آنجا درگیر هستند، چراکه هدف حزب الله کاهش توان اسرائیل در حمله به غزه است.


قنادباشی تصریح کرد: شهرک‌نشین‌های صهیونیست به صورت آواره وارد شهرهای مرکزی فلسطین شده و این مشکلاتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است لذا این رژیم خواستار فراهم کردن زمینه‌‌ای است تا آتش جنگ در این مناطق متوقف شود.
این کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هدف دیگری که در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار دارد اما تردید بسیاری در وارد شدن به اجرای آن نیز دارد این است که حملات به لبنان برای کاهش توان کامل حزب الله است یعنی حمله بزرگی به لبنان برای خاتمه دادن به توانمندی نظامی حزب الله.


قنادباشی با بیان اینکه در این زمینه اسرائیل از یک‌طرف نگران پاسخ سنگین، فلج کننده و کوبنده حزب الله است، در مورد نگرانی دیگر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: از سوی دیگر این رژیم نگران واکنش‌های دیگر طرف‌های منطقه‌ای است که با آنها مخالفت کنند و وارد عرصه فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی شوند.


این کارشناس مسائل غرب آسیا  گفت: به هر ترتیب حمله گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یکی از پیش فرض‌هایی است که در دستور کار این رژیم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها