در گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل که قرار است امروز به شورای حقوق بشر ارائه شود، تأکید شده است که دلایل منطقی زیادی برای اثبات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی گزارشی را تهیه کرده است که در آن جنایات نسل‌کشی اسرائیل در نوار غزه مستندسازی شده است.

گزارشگر سازمان ملل با بیان اینکه دلایل منطقی وجود دارد که بگوییم اسرائیل مرتکب جنایات نسل‌کشی زیادی در نوار غزه شده است، تأکید کرد که ماهیت و اندازه حمله اسرائیل به غزه نشان دهنده قصد نابودی فیزیکی فلسطینیان است.

قرار است گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در سرزمین های فلسطین امروز به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ارائه شود.

خبرگزاری فرانسه در واکنش به گزارش گزارشگر سازمان ملل متحد به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اسرائیل در حال انجام اقدامات نسل‌کشی در غزه است.

در بیانیه نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل در ژنو نیز آمده است که «گزارش گزارشگر سازمان ملل بخشی از کارزار برای تضعیف اسرائیل است».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها