مدیران حرفه‌ای هدایای تبلیغاتی را چگونه انتخاب می‌کنند؟ + راهنمای خرید

هدایای تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی قدرتمند و کم هزینه نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات، شناخته شده است؛ اما انتخاب مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی و استفاده مؤثر از آنها است که نتایج بسیار خوبی را به بار می‌آورد.
هدایای تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی قدرتمند و کم هزینه نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات، شناخته شده است؛ اما انتخاب مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی و استفاده مؤثر از آنها است که نتایج بسیار خوبی را به بار می‌آورد.
کد خبر: ۱۴۴۹۲۵۲

به این معنی که با رعایت چند نکته اساسی نظیر تعیین بودجه، در نظر گرفتن خواسته‌های مشتریان و سایر موارد می‌توانید بهترین هدیه مدیریتی و هدیه تبلیغاتی را برای مدیران و مشتریان خود برگزینید.

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی

 تصمیم گیری آگاهانه و انتخاب هوشمندانه هدایای تبلیغاتی شناخت و آگاهی از برند، وفاداری مشتریان، کارکنان و ارتباطات آنها را با سازمان به طور مؤثری افزایش می‌دهد. نکات اصلی خرید هدایای مدیریتی به شرح زیر است:

 1- تعیین اهداف

 قبل از هر گونه اقدامی، ابتدا باید اهداف دقیقی از خریداری هدایای تبلیغاتی مشخص کنید. خواه در زمینه شناخت برند یا معرفی یک محصول جدید، تشکر یا قدردانی از کارکنان، برقراری ارتباطات حسنه با مشتریان وفادار و غیره، هریک از این اهداف برنامه ریزی‌ها و سیاست گذاری‌های خاص خود را دارند و بر نحوه انتخاب هدیه تبلیغاتی و چگونگی عملکرد آن در دستیابی به نتایج مطلوب تأثیرگذار هستند. برای مثال اگر می‌خواهید به منظور افزایش انگیزه و روحیه کارکنان خود هدایایی را به آنها پیشکش کنید، هدایای تبلیغاتی سازمانی لوکس و مدیریتی، گزینه بسیار مناسبی هستند.

2-  تعیین بودجه

 بودجه تبلیغاتی مقدار مشخصی از پول و سرمایه‌ای است که برای خرید هدایای تبلیغاتی یک کسب و کار یا سازمان کنار گذاشته می‌شود. تعیین بودجه هدیه تبلیغاتی مزایای زیادی به همراه دارد از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 1- اجرای کمپین‌های تبلیغاتی کارآمد و کارساز از طریق برنامه‌ریزی دقیق و درست

 2- تهیه و خرید هدیه تبلیغاتی جدید و ترند روز به جهت جلب توجه تعداد بیشتری از مخاطبان

 ۳- توانایی ردیابی و ارزیابی نتایج حاصله در جهت دستیابی به اهداف بازاریابی و تبلیغات

 ۴- کاهش استرس و نگرانی در فرایند خرید هدایای تبلیغاتی

وقتی بودجه از قبل تعیین می‌شود، دقیقاً می‌دانید چه هدیه‌ای را به چه قیمتی و برای چه تعدادی خریداری کنید به این ترتیب تصمیم گیری و برنامه‌ریزی شما نیز مطابق با آن بسیار راحت‌تر و ساده‌تر صورت می‌گیرد.

هدیه نوروزی مدیریتی آراهنر

  3- تعیین مخاطبین هدف

 به هنگام تصمیم گیری در خرید هدیه نوروزی تبلیغاتی به سن، شخصیت، تحصیلات، جنسیت و موقعیت شغلی مخاطبان خود را مد نظر قرار دهید. به عبارت دیگر تعیین کنید بیشترین مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند. به عنوان مثال اگر در سازمان خود مدیران زیادی در سطوح مختلف مشغول به فعالیت هستند با توجه به سمت و مقامی که دارند می‌توانید انواع هدیه سازمانی و مدیریتی را هم برای خانم‌ها و آقایان سفارشی سازی کنید.

 4- در نظر گرفتن شرایط بازار و رقبا

 بررسی دقیق بازار و رقبا امری مهم و ضروری است. چنانچه بازار از محصولات و هدایای تبلیغاتی مشابهی اشباع شده است، احتمالاً باید از محصولات جدید و خلاقانه‌تری برای برجسته شدن و به چشم آمدن استفاده کنید تا بتواند سرو صدای زیادی به پا کند و کسب و کار و برند شما را نسبت به سایر رقبا متمایز کند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه محصولاتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی و همه کاره هستند و علاوه بر خوشحال کردن مخاطب، سرگرم کننده، مهیج و کاربردی نیز به شمار می‌روند.

مدیران حرفه‌ای هدایای تبلیغاتی را چگونه انتخاب می‌کنند؟

 مدیران حرفه ای پیام و شناخت برند سازمان خود را از طریق هدایای تبلیغاتی به عنوان قدرتمندترین ابزار بصری و مقرون به صرفه در گوش مشتریان و مخاطبان طنین‌انداز می‌کنند. انتخاب هدایای تبلیغاتی نوروزی کاربردی با بهترین قیمت و کیفیت، کلید موفقیت در دستیابی به اهداف بازاریابی و تبلیغاتی هر سازمانی است. نحوه انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی با رعایت نکات زیر امکان‌پذیر است:

 1- استفاده از طراحی‌های گرافیکی شکیل برای درج برند

 هدایای تبلیغاتی مقبول و پسندیده، مزین به زیباترین طراحی‌ها از برند و لوگوی سازمان، متناسب با عید نوروز نگارگری می‌شوند به‌طوری‌که دریافت کنندگان خود را به وجد می‌آورند و آنها نیز برای داشتن چنین هدیه زیبایی ارزش قائل شده و آن را برای مدت زمان طولانی نزد خود حفظ می‌کنند.

 2- توجه به خواسته‌های مشتریان

 درک مخاطب هدف به انتخاب هدیه تبلیغاتی نوروزی مناسب کمک زیادی می‌کند. دانستن اینکه مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند و چه چیزهایی را دوست دارند، زمان خود را چگونه سپری می‌کنند از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از مخاطبان از اینکه محصول مورد علاقه خود را دریافت می‌کنند بسیار خوشحال می‌شوند و تجربه لذت بخش خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

 3- انتخاب محصولات کاربردی و با کیفیت

 هدیه تبلیغاتی با کیفیت و قابل استفاده در جلب توجه مخاطب، غوغا به پا می‌کند و برای مدت زمان طولانی قابلیت نگهداری و استفاده دارد؛ زیرا با دوام است. محصولات با کیفیت نشان دهنده سخاوتمندی، اصالت کسب و کار و برند کارفرما و مدیران است و از همه مهم‌تر اینکه مخاطب این موضوع را به خوبی درک می‌کند و برای آن ارزش زیادی قائل می‌شود.

4- هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب

انتخاب و تهیه هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب، خواسته اصلی مدیران است، بنابراین بهترین و پرفروش ترین محصولات خود را بر اساس قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهند. از طرفی هدایای لوکس و خاص نیز  از قیمت‌های بسیار خوبی برخوردارند.

هدایای سازمانی نوروزی آراهنر

 5- بسته بندی زیبا

 بسته بندی‌ها و پک‌های شیک، لوکس و رنگارنگ همراه با سمفونی بهاری از هدایای تبلیغاتی نوروزی جذابیت خود را چنان به رخ بیننده می‌کشانند که ناخودآگاه همه می‌خواهند یکی از آنها را بگیرند و نگه‌داری کنند. از طرفی این نوع بسته بندی ارزش هدیه و همچنین عملکرد آن را دو چندان می‌کنند.

 6- خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر هدایای تبلیغاتی

 یکی از مهم‌ترین عواملی که منجر به انتخاب هوشمندانه و خرید هدایای تبلیغاتی می‌شود؛ خرید این اقلام از فروشگاه‌های معتبر به صورت آنلاین است. آراهنر یکی از بهترین سایت‌هایی است که حل دغدغه‌های مشتریان خود را با توجه به شلوغی روزهای پایانی سال در اولویت قرار داده است و انواع هدایای تبلیغاتی نوروزی را در دسته بندی‌های مختلف با قیمت‌های مناسب و کیفیت مطلوب به مشتریان و کاربران خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید انواع هدیه مدیریتی و تبلیغاتی را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید، فقط کافی است که از وبسایت arahonar.com کاتالوگ آراهنر را دانلود کنید و از مزایای بی‌نظیر خدمات آن بهره‌مند شوید. همچنین برای سفارش هدایای تبلیغاتی می توانید با خط ویژه دپارتمان فروش: 02188930148 در تماس باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها