مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در امور فرهنگی، گفت:

طرح ملی زندگی با آیه‌ها، همزمان با سراسر کشور درسیستان و بلوچستان

طرح ملی زندگی با آیه‌ها، همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۹۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین سعید جان آبادی افزود: طرح ملی زندگی با آیه‌ ها، با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری سایر دستگاه‌ها در ماه رمضان در مساجد استان اجرا می‌شود.
وی افزود: در گام اول ۳۰ فراز از قرآن کریم تفکیک شده و کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند بحث قرائت، حفظ تدبر و تفسیر این ۳۰ آیه قرآن را انجام می‌دهند.
مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در امور فرهنگی، افزود: در اجرای طرح قرآنی مسطورا بیش از دو هزار مبلغ در استان مشارکت دارند.
حجت الاسلام جان آبادی ادامه داد: این طرح در پنج سرفصل و برگرفته از طرح اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر امید، توحید، نبوت، امامت و معاد بوده و برای انجام این هدف مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی، برگزاری بیش از ۵۰۰ جلسه محله‌ای و بیش از ۱۰۰ مکتب خانه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: اعزام مبلغ، غبارروبی مساجد، پخش مستقیم جزو خوانی قرآن کریم در مسجد جامع زاهدان با حضور ۱۲۰ قاری اهل سنت و تشیع، برگزاری مسابقات جام رمضان و تولید محتوا برای مبلغان از دیگر مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مساجد در ماه رمضان است.
مشاور مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در امور فرهنگی در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالا‌های ضروری ویژه ماه مبارک رمضان برای هیأت‌های مذهبی و مساجد، گفت: بیش از ۷۰۰ هیأت و مساجد اهل تشییع استان وجود دارد که با برنامه‌ریزی‌های شده پیرامون برگزاری مراسم شب‌های قدر پیش بینی شده مساجد و هیئات دارای کد شناسایی کالا‌هایی مانند گوشت قرمز، قند، شکر و برنج را به صورت یارانه‌ای از سوی جهادکشاورزی دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها