تعرفه طراحی سایت با وردپرس 1403

وردپرس یکی از بهترین و راحت ترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت است که از قبل کدنویسی شده و آماده در اختیار افراد قرار می گیرد. طراحان سایت و حتی افرادی که دانش کافی در مورد طراحی سایت ندارند می توانند به راحتی سایت های وردپرسی را برای خود سفارشی سازی کنند و آن را به شکلی در آورند که خودشان می خواهند.
وردپرس یکی از بهترین و راحت ترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت است که از قبل کدنویسی شده و آماده در اختیار افراد قرار می گیرد. طراحان سایت و حتی افرادی که دانش کافی در مورد طراحی سایت ندارند می توانند به راحتی سایت های وردپرسی را برای خود سفارشی سازی کنند و آن را به شکلی در آورند که خودشان می خواهند.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۵۳

در این مطلب قصد داریم در مورد طراحی سایت وردپرس و مزایا و معایب آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

بعد از این که سایت راه اندازی می شود، باید محتوایی از نوع متن، عکس، ویدیو و یا حتی روی سایت خود بارگذاری کنید. با کمک وردپرس می توان انواع چنین محتواهایی را ایجاد و آن ها را در سایت مدیریت کرد. در واقع شما با سیستم مدیریت محتوا یا CMS که از قبل کدنویسی و طراحی شده و از نظر سیستمی کاملا آماده شده است، می توانید یک سایت سفارشی سازی شده برای خود بسازید. با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس شما می توانید هر نوع افزونه و امکاناتی را که می خواهید روی سایت قرار دهید بدون آن که نیازی به کدنویسی باشد. فقط کافی است تا حدودی کار کردن با این سیستم آماده و راحت را بلد باشید.

چه مزایایی در وردپرس باعث شده تا این سیستم مدیریت محتوا محبوب شود؟

با این که رقبای زیادی برای وردپرس جهت راه اندازی سایت وجود دارد، اما همچنان این سیستم مدیریت محتوا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر طبق آمارهایی که از  Builtwith به دست آمده از بین یک میلیون سایت بزرگی که در دنیا وجود دارد، 325 هزار مورد از آن ها با وردپرس ساخته شده اند که این عدد اصلا کم نیست. این آمار را اگر بخواهیم به صورت جهانی بررسی کنیم حدود 74 میلیون سایت با وردپرس ساخته شده است. یعنی 30 درصد سایت هایی که در دنیا وجود دارند، سیستم مدیریت محتوای آن ها وردپرس است. این میزان آمار حتما دلایلی داشته که تا این حد مورد محبوبیت واقع شده است که در ادامه چند مورد از مهم ترین مزایای آن را برای شما عنوان می کنیم.

با وردپرس انواع قالب ها و افزونه های آماده در اختیار شما قرار می گیرد

وردپرس انواع قالب ها و افزونه ها را هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید براساس کسب و کار خود زمینه تولید محتوا یکی از میلیون ها قالبی که وجود دارد را برای خود به صورت آماده و رایگان دریافت کنید. در این صورت دیگر نیازی نخواهد بود به یک طراح سایت بسپارید تا یک قالب سفارشی سازی شده برای شما طراحی کند.

سئوی بسیار عالی وردپرس

قطعا می دانید که برای دیده شدن وب سایت خود شما نیاز به این دارید که سایت خود در موتورهای جستجوگر گوگل سئو و بهینه کنید. در غیر این صورت تمام هزینه و انرژی ای که برای سایت خود گذاشته اید، هدر می رود. برای این که سایت و محتوای آن بهینه شود، باید نکاتی را رعایت کنید که خوشبختانه وردپرس افزونه هایی را ارائه داده است که شما می توانید این نکات را در آن بررسی کنید و نتیجه را به شما گزارش می دهد تا بتوانید وب سایت خود را به بهترین شکل بهینه کنید. در واقع افزونه ای همچون یو آست نقاط ضعف و قوت وب سایت را به شما می گوید و شما می توانید روی آن ها کار کنید تا سایتتان بهینه شود.

با وردپرس می توانید هر نوع وب سایتی داشته باشید

سیستم مدیریت محتوا وردپرس ماهیت وبلاگ نویسی دارد اما بعد از مدتی می توان با افزونه های جدید، قابلیت های آن را بالا برد. مثلا الان می توانید با وردپرس یک فروشگاه اینترنتی برای خود بسازید یا این که می توانید سایتی را راه اندازی کنید که خدمات دانلودی ارائه می دهد. همچنین با وردپرس می توانید انواع سایت های خبری، شرکتی، درمانی، سازمانی و غیره را بسازید و هر نوع امکاناتی را که می خواهید به آن اضافه کنید.

آیا وردپرس معایب هم دارد؟

با این که استفاده از وردپرس بسیار آسان است و سال ها است که این سیستم مدیریت محتوا مورد توجه و محبوبیت افراد قرار گرفته است اما به هر حال دارای معایبی هم است. معمولا تازه کارهایی که می خواهند از وردپرس برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کنند، افزونه های مختلفی را روی سایت بارگذاری می کنند که هر چقدر تعداد این افزونه ها بالا می رود، سایت سنگین تر شده و در نتیجه سرعت آن کاهش می یابد. جدا از این مسئله گاهی خیلی از افزونه ها پاسخگو نیاز کاربر نیست و شما باید از دولوپر وردپرس کمک بگیرید تا افزونه اختصاصی خود را بنویسید. به طور کلی توسعه و شخصی سازی سایت وردپرسی برای افراد بی تجربه که چیزی از طراحی سایت نمی دانند آسان نیست. از طرفی هم ممکن است با نصب برخی از افزونه ها و قالب ها امنیت سایت به خطر بیفتد.

البته باید بگوییم که اگر طراحی سایت وردپرسی خود را به دست یک فرد خبره و کسی که در این زمینه دارای دانش و تجربه کافی است بسپارید، این مشکلات به وجود نمی آید. از آن جایی که هم قیمت طراحی سایت وردپرسی ارزان تر است شما می توانید با خیال راحت آن را به دست یک طراح سایت بسپارید تا مورد دلخواه شما وبسایت را سفارشی سازی کند.

هزینه طراحی سایت وردپرس چقدر است؟

از آن جایی که طراحی سایت نیاز به امکانات، قالب ها و افزونه های مختلف دارد هزینه ای که برای طراحی سایت دریافت می شود، متفاوت است و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن اعلام کرد. علاوه بر برای راه اندازی یک سایت باید شما هاست و دامنه سایت را هم خریداری کنید که این هزینه هم حساب خواهد شد. اما در کل اگر بخواهیم هزینه طراحی سایت وردپرسی را با طراحی سایت های اختصاصی و کدنویسی شده مقایسه کنیم، باید بگوییم سیستم های مدیریت محتوا وردپرس هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر دارند. این موضوع به ویژه برای افرادی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند مهم است و می توانند در سرمایه خود صرفه جویی کنند. 

قیمت طراحی سایت با وردپرس 1403

با توجه به شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت با وردپرس فعالیت دارند مانند میلان استودیو ، وب پویا ، میهن وردپرس و غیره ... ممکن است قیمت ها متفاوت باشد و هر شرکت هزینه ای را بابت طراحی دریافت کند .

قیمت طراحی سایت با وردپرس  در سال 1403 با توجه به نوع وبسایتی که میخواهید سفارش بدید متفاوت است.برای مثال سایت فروشگاهی از 7 میلیون شروع میشود؛ سایت شرکتی از 5 میلیون ؛ سایت پزشکی از 9 میلیون ، سایت آموزشی از 10 میلیون تومان شروع شده و با توجه به امکانات آن ها افزایش قیمت خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها