مدیر جهاد کشاورزی جویبار خبر داد:

صادرات 30 هزار تن مرکبات جویبار به خارج از کشور

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛

منطقه ویژه آزاد تجاری بالندگی محصولات اساسی، راهبردی و ارزش اقتصادی بالا را فراهم می آورد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سه منطقه ویژه آزاد تجاری با شکل گیری پایانه های صادراتی مناسب و توسعه زنجیره تامین و صنایع تبدیلی تکمیلی و شهرک های مولد کشاورزی موجبات بالندگی هرچه بیشتر محصولات اساسی، راهبردی و ارزش اقتصادی بالا را فراهم می آورد.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۳۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست با رئیس منطقه آزاد تجاری گفت: منطقه آزاد تجاری دروازه مهم و فرصتی است که به همت والای استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ظرفیت های استان فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: در مازندران موافقت های لازم برای تاسیس و ایجاد سه منطقه ویژه آزاد تجاری را دست پیدا کردیم که از یکطرف می تواند یک اتفاق مهم و فرصت ارزشمند را برای مازندران رقم بزند.

 

مومنی اضافه کرد: منطقه ویژه آزاد تجاری از طرف دیگر هم اگر به درستی برنامه عملیاتی برای آن برنامه ریزی نشود می تواند دروازه تهدید واردات و بهم ریختگی الگوی مصرف را به بار آورد و تبعات فرهنگی مضاعفی را ایجاد کند.

 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ظرفیت های حبس شده زیادی در مازندران داریم گفت: سه منطقه ویژه آزاد تجاری با شکل گیری پایانه های صادراتی مناسب و توسعه زنجیره تامین و صنایع تبدیلی تکمیلی و شهرک های مولد کشاورزی موجبات بالندگی هرچه بیشتر محصولات اساسی، راهبردی و ارزش اقتصادی بالا را فراهم می آورد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها