استاندار مازندران، ملاک ارزشیابی شهرستان‌های تابعه را براساس اطلاعات ثبت شده در داشبورد مدیریتی طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت:

عقب ماندگی مازندران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

استاندار مازندران:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری

استاندار مازندران با اظهار این که نیروگاه ۴۵۰ تنی زباله سوز بزرگترین طرح عمرانی استان است، گفت: با دستور ویژه شخص رئیس جمهور و پیگیری و اختصاص ۲هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزیر کشور، فاز نخست این طرح ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید. ‎
کد خبر: ۱۴۳۶۰۴۱

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، سیدمحمود حسینی پور، تصریح کرد: دولت سیزدهم به این طرح مهم زیست محیطی مازندران توجه ویژه‌ای کرده است و اگرچه طبق برنامه مقرر شده بود که در سفر دوم رییس جمهور به مازندران به بهره‌برداری برسد ولی مشکلاتی از جمله تامین اعتبار و برخی از ترک فعل ها و کوتاهی های گذشته، این طرح مهم زیست محیطی را با تاخیر و کُندی در اجرا مواجه کرده است. اما اراده دولت و به  مدیریت استان بر این است که امروز نیروگاه زباله سوز ساری به عنوان مهمترین طرح عمرانی مازندران باید به مرحله افتتاح برسد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استانداری و بسیج سازندگی مازندران به علت اینکه این طرح چون از ریل اصلی خود خارج شده بود، به این امر ورود پیدا کرده اند، گفت: هرگونه اختلافات مالی یا حقوقی شرکت پیمانکار با شهرداری باید حل و فصل شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که قرارداد احداث نیروگاه زباله سوز ساری قراردادی مسأله دار است و بررسی ها نشان می دهد که مشاوران و مسوولان شهرداری گذشته در عقد قرارداد کم کاری کردند، گفت: اکنون شهرداری ساری باید با تشکیل کمیته فنی و حقوقی، مفاد قرارداد این طرح را مورد بررسی مجدد قرار دهد تا مشکلات حقوقی طرح با پیمانکار حل و فصل شود.

وی خاطر نشان کرد: وزیر کشور در سفر به مازندران و بازدید میدانی دستور تخصیص ۲هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز را صادر کرد که در حال تزریق اعتبارات است.

حسینی پور با ذکر این نکته که باید تشریفات در اجرایی شدن این طرح از بین برود و حتی خرید و نصب تجهیزات باید از داخل کشور تهیه شود، گفت: امیدواریم طبق برنامه همزمان با جشن ۲۲ بهمن امسال کام مردم مرکز استان با افتتاح این نیروگاه شیرین تر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها