رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور اعلام کرد:

سفر نوروزی بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر؛ تاکنون

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد:

شناسایی و کشف ۴۴۹ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی هشت ماه سال جاری ۴۴۹ تخلف شناسایی و اعمال قانون شده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۹۷

به گزارش جام جم آنلاین ،شهاب الدین نوایی گفت: با توجه به اهمیت نقش بار حمل شده بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه در کاهش ایمنی تردد، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با رویکرد شناسایی و برخورد با این موارد که آسیب بیشتری بر بستر و ابنیه فنی راه وارد می‌کند، از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

نوایی در ادامه افزود: تمام بارهای عبوری در سطح راه‌های کشور باید از نظر وزن و ابعاد بر اساس مقررات حمل و نقل بار باشند و ناوگان دارای بارهایی با حجم و وزن آن‌ خارج از استانداردهای لازم، ملزم به دریافت پروانه عبور از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند.

وی اضافه کرد: طرح مذکور در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا، در کلیه محورها به خصوص در مبادی بارگیری (معادن) انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خاطر نشان کرد: با توجه به سهم بسیار زیاد این دسته از وسایل نقلیه در ترددهای روزانه جنوب استان، به منظورتشدید برخورد با متخلفین در محورهای جنوب استان اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز به جهت جلوگیری از تکرار تخلف و خسارت به سرمایه ملی با همکاری پلیس راه از جمله توقیف وسیله نقلیه در پارکینگ، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان و… در دست اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها