برق رسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن در یزد به بهره برداری رسید

یزد- با حضور وزیر کشور ، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ، استاندار و شماری از مدیران استانی ، پروژه برق رسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان یزد به بهره برداری و برخی از این پروژه ها عملیاتی شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۶۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در تشریج جزییات این طرح ، گفت : 48 پروژه در سایت پردیس زندگی در دست اجرا و یا پایان یافته که در آن 20 هزار متر شبکه فشار متوسط ، 60 هزار متر شبکه فشار ضعیف ، 51 دستگاه ترانسفورماتور و 1700 دستگاه چراغ ال ای دی با اعتباری بالغ بر 111 میلیارد تومان احداث می شود.

علی جم افزود: 250 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 650 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 400 دستگاه ترانسفورماتور در دست طراحی برای پروژه های نهضت ملی مسکن پیش بینی شده که اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد تومان برای اجرای آن مورد نیاز است.

وی یادآور شد : در پروژه برق رسانی به نهضت ملی مسکن 50 هکتاری و زمین های جوانی جمعیت  ، 1900 متر شبکه فشار متوسط، 13 هزار پانصد متر شبکه فشار ضعیف و چهار دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 780 کیلوولت آمپر در مجموع با اعتبار 19.5 میلیارد تومان احداث شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها