نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهر نقش بی‌بدیلی دارند و بسیاری از مدیران نظام امروز دانش‌آموخته این دانشگاه هستند.
کد خبر: ۱۴۱۱۴۳۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان، ضمن تبریک انتصاب محمد عظیم خدایاری گفت: امیدواریم با شناختی که شما از مسائل دانشگاه دارید شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد واحد اسدآباد از ابتدای تأسیس در شهرستان فاقد ساختمان و ملک بوده و همین موضوع مشکلاتی را برای این دانشگاه به وجود آورده است گفت: با تمام توان و ظرفیت پیگیر احقاق حق و گره گشای از مشکلات زمین دانشگاه آزاد از سازمان راه وشهرسازی هستیم.

سرمدی افزود:: نگاه مسولین شهری نگاه حمایتی از دانشگاه به عنوان یک قطب فرهنگی و آموزشی در شهرستان اسد آباد اسد و امیدوارم با هم‌افزایی بتوان مشکلات پیش روی این واحد دانشگاهی به‌زودی مرتفع گردد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهر نقش بی‌بدیلی دارند و بسیاری از مدیران نظام امروز دانش آموخته این دانشگاه هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این نشست با اشاره به دانشگاه آزاد از آغاز تأسیس تاکنون فراز و نشیب‌های را طی کرده است گفت: سند تحول و تعالی دانشگاه نقشه راه مناسبی را برای فعالت های واحد دانشگاهی در اقصا نقاط کشور ترسیم کرده است.

محمد عظیم خدا یاری گفت: امیدواریم باهم دلی و هم‌افزایی در شهرستان اسدآباد بتوانیم معضلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر را مرتفع کنیم این بستگی به اراده مسئولین شهری و مردم فهیم این دیار دارد.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر آموزش، پژوهش و تربیت نیروی متخصص و متفکر برای جامعه، نقش کلیدی در شهرها و توسعه آن ایفا می‌کند، از این‌رو دانشگاه‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر توسعه شهر تأثیر خواهند گذاشت.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان باهدف فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه، با ورود به دانشکده مهارت و کارآفرینی، شرایطی را به وجود آورده تا دانش به‌صورت کاربردی و درآمدزا بتواند نیازهای افراد جامعه و خانواده‌ها را جوابگو باشد؛

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها