مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان گفت: نوروز امسال، سه سینمای موسسه «فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز»حوزه هنری استان همدان، در قالب 9 سالن و هزار و دویست صندلی، میزبان 12هزار نفر از شهروندان فرهنگ دوست بوده است.
کد خبر: ۱۴۰۳۰۴۸

سعید شرفی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین همدان اظهار داشت: با برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی و همچنین افتتاح «پردیس سینمایی مهر قدس» همدان، شاهد افزایش چشم‌گیر استقبال شهروندان فرهنگ دوست از فیلم های اکران شده در سینماها هستیم.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان افزود: در بین فیلم‌هایی که در 13 روز نوروز امسال در سینماهای حوزه هنری استان اکران شد، به ترتیب فیلم‌های «فسیل» در ژانر کمدی، «غریب» در ژانر دفاع مقدس و «ملاقات خصوصی» در ژانر اجتماعی، بیشترین مخاطب و فروش را به خود اختصاص داده است.
وی به تغییر تعرفه‌های بلیت سینماها موسسه «فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز»، در سال جدید اشاره کرد و گفت: در «پردیس سینمایی مهر قدس» تا ساعت۱۵ مبلغ هر قطعه بلیت ۴۰.۰۰۰ تومان و از ساعت ۱۵ به بعد ۵۰.۰۰۰ تومان؛ در سینما «فلسطین» تا ساعت۱۵ مبلغ هر قطعه بلیت ۳۵.۰۰۰ تومان و از ساعت ۱۵ به بعد ۴۵.۰۰۰ تومان و در سینما «بهمن ملایر» تا ساعت۱۵ مبلغ هر قطعه بلیت ۲۵.۰۰۰ تومان و از ساعت ۱۵ به بعد ۳۵.۰۰۰ تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سال جاری تعیین‌شده است.
وی در ادامه به نرخ نیم بهای سینماهای بهمن سبز در روزهای سه شنبه نیز اشاره کرد و گفت: نرخ بلیت نیم بها در «پردیس سینمایی مهر قدس»۳۰.۰۰۰ تومان، در سینما «فلسطین»۲۲.۵۰۰ تومان و در سینما «بهمن ملایر» ۱۷.۵۰۰ تومان تعیین شده است
مدیر امور سینمایی استان همدان، «فسیل»، «غریب»، «عروس خیابان فرشته»، «ملاقات خصوصی»، «لوپتو»، «بخارست»، «خط استوا»، «چپ راست» و «جزیره فضایی»(تورنادو۲) را فیلم‌های در حال اکران بر روی پرده نقره ای 9 سالن سینمای حوزه هنری استان همدان اعلام کرد و افزود: در روزهای چهارشنبه هر هفته دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ فیلم‌های «هنر و تجربه» در «پردیس سینمایی مهر قدس» که مدرن¬ترین پردیس سینمایی در غرب کشور است، نمایش داده می‌شود.
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری و یا از طریق سایت gisheh7.ir بلیت سینماهای موسسه «فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز» را تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها