نیکوکاران در ایام پایانی سال در فراهم کردن نوروزی شاد برای خانواده های تحت حمایت و نیازمندان جرقویه سفلی اقدامات خیرخواهانه ای انجام دادند.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۹۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ محسن جعفری هرندی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه سفلی، با اشاره به حمایت خیران در فراهم کردن نوروزی شاد برای خانواده های تحت حمایت، گفت: نیکوکاران با کمک در تامین جهیزیه نوعروسان، تهیه لوازم ضروری زندگی، اهدای بن خرید پوشاک و ذبح گوسفند، در ایام پایانی سال، شادی را روانه خانه نیازمندان کردند.

محسن جعفری با اعلام تامین ۱۳ سری جهیزیه در این ایام، ادامه داد: خیران با مشارکت در تامین جهیزیه به ارزش بیش از ۲۳۴میلیون تومان، نوعروسان نیازمند را در روزهای پایانی سال به خانه بخت بدرقه کردند.

وی همچنین به تهیه و توزیع لوازم ضروری زندگی نیازمندان به ارزش ۱۸۳ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: نیک اندیشان برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت از هیچ کوششی دریغ نکرده و برای کمک به خرید لباس شب عید دانش آموزان نیز با اهدای بن خرید به ارزش ۴۱ میلیون تومان در این مسیر اقدام خیرخواهانه ای انجام داده اند.

رئیس کمیته امداد جرقویه سفلی، با تاکید بر کمک به معیشت نیازمندان، گفت: مردم خیراندیش با ذبح گوسفند و اهدای گوشت قربانی به خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، ۵۳ میلیون تومان صرف کردند تا در ایام نوروز کمکی هرچند کوچک برای برکت سفرهای آنان باشد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها