یزد - رئیس اورژانس استان یزد گفت : درحوادث چهارشنبه سوری آخر سال استان 45 نفر مصدوم شده اند و به مراکز درمانی منتقل شده اند .
کد خبر: ۱۴۰۱۳۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، احمد دهقان با بیان این خبر اظهارداشت: چهارشنبه سوری در یزد هم با حادثه همراه بود که این مراسم در 45 نفر مصدوم شدند که 5نفر این افراد توسط نیروهای امدادی و 38نفر توسط خوروهای شخصی به بیمارستان ها ومراکز درمانی منتقل شده اند.

 وی افزود: از این تعداد 2 نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و 38 نفرهم به صورت سرپایی در اورژانس بیمارستان خدمات درمان دریافت کردند و بعد از درمان ترخیص شدند .

 دهقان تعداد مصدومین زن را 5 نفر و تعداد مصدومین مرد را 40 نفر اعلام کرد وگفت: کمترین سن مصدومین 4 سال و بیشترین سن مصدومین 43 می باشد .

وی درخصوص توزیع جغرافیایی مصدومین نیزافزود : در حوادث چهارشنبه آخرسال 37 مصدوم از شهر یزد ، وازشهرهای میبد ،ابرکوه و تفت یک نفر، اردکان 3 نفر و بافق 2 نفرمصدوم شده و به مراکر درمانی منتقل شده اند .

این مسئول ادامه داد: تعداد مصدومان استفاده کننده از مواد محترقه 40 نفر و تعداد مصدوم تماشاچی و عابر آسیب دیده از این حوادث 5نفر بوده اند .

رئیس اورژانس استان گفت:درحوادث چهارشنبه سوری امسال استان 20نفر دچارمصدومیت سوختگی و 25 نفر مصدوم ترومایی بودند و درصد سوختگی ها، یک نفرسوختگی درجه 3 ،15نفر سوختگی درجه 2 و 4نفر سوختگی درجه 1 بودند .

دهقان تصریح کرد : درحوادث امسال 12نفر از ناحیه چشم ،2نفر از ناحیه گوش و 31 نفر از ناحیه اندام آسیب دیده اند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها