امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند واقعیت را تحریف، تضعیف و کتمان کنند و به روایت های دروغ در خصوص انقلاب اسلامی روی آورده‌اند، افزود:۸۰ درصد جمعیت امروز کشور بعد از انقلاب به دنیا آمده و ۵۰ میلیون نفر از جمعیت، دوران ستم شاهی و فساد قبل از انقلاب را ندیده‌اند.
کد خبر: ۱۳۹۷۶۹۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حوادث مختلفی که در طول ۴۴ سال گذشته رخ داده است، گفت: انقلاب اسلامی باوجود این همه حوادث، نسلی از انسان های فرهیخته را تربیت کرد و همه تهدید ها به فرصت تبدیل شد.

وی ادامه داد: یوم الله ۲۲ بهمن روز میثاق مردم با روح امام (ره) و آرمان‌های والای الهی است و امت این مسیر را تا ظهور خورشید عالم تاب حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داد و به کوری چشم دشمنان اسلام مردم با تبعیت از امام و رهبری معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه تر از گذشته به میدان خواهند آمد و صلابت نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

حسینی همدانی با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند واقعیت را تحریف، تضعیف و کتمان کنند و به روایت های دروغ در خصوص انقلاب اسلامی روی آورده اند، افزود:۸۰ درصد جمعیت امروز کشور بعد از انقلاب به دنیا آمده و ۵۰ میلیون جمعیت دوران ستم شاهی و فساد قبل از انقلاب را ندیده‌اند پس لازم است در فرصت های مناسب نکاتی گفته شود.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به خوبی صیانت شود و با قوت و قدرت نقشه راه کشور را پیش ببریم، گفت: گام دوم انقلاب دارای چشم انداز متقن است که هنوز به گفتمان تبدیل نشده و توسعه نیافته است؛ جوانان باید این مسیر را طی کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته با اشاره به فرمان عفو رهبری، خاطرنشان کرد:  رهبر انقلاب در این اقدام ارزشمند عفو پدرانه صادر فرمودند و کسانی که با برنامه ریزی دشمنان نیز فریب خوردند، مورد عفو واقع شدند. این عفو طراحی شوم دشمنان را به هم ریخت و کینه توزی ها را به محبت تبدیل کرد و امام امت و امت در کنار هم هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها