همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرحله هشتم گازرسانی به شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرحله هشتم گازرسانی به شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۹۷۴۱۸

هرمزگان-جام جم انلاین-همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرحله هشتم گازرسانی به شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

 

استاندار هرمزگان گفت: در این مرحله از گازرسانی شهرستان بندرعباس در دو بخش غرب شهر بندرعباس و روستا‌های غربی این شهرستان گازرسانی تکمیل شد.


مهدی دوستی افزود: در غرب شهر بندرعباس و محله ۶۰۰ دستگاه، ۲۸۰ کیلومتر لوله گذاری گاز با هزینه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است که اکنون ۵۰ هزار خانوار می‌توانند از گازکشی خانگی بهره‌مند شوند.


وی گفت: در این منطقه ۱۴ هزار و ۴۴۰ انشعاب گاز نصب شده است که از هر انشعاب تا بیست واحد مسکونی با نصب کنتور می‌توانند گاز دریافت کنند.


دوستی افزود: در شش روستای غرب شهرستان بندرعباس شامل گچین بالا و پایین، مغ احمد بالا و پایین، دمیلو و لاتیدان نیز ۱۱۳ کیلومتر لوله گذاری شبکه گاز با هزینه ۶۰۶ میلیارد ریال اجرا شده که سه هزار و ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شده اند.

 


مدیر بهره برداری شرکت گاز هرمزگان گفت: با بهره برداری از مرحله هشتم گازرسانی به شهر بندرعباس اکنون ۷۵ درصد شهر بندرعباس گازکشی شده و ۱۶۵ هزار خانوار به شبکه گاز دسترسی دارند.


حسین مؤمنی افزود: ۲۵ درصد باقی مانده شهر بندرعباس به علت قرار گرفتن در بافت فرسوده و یا شهرک‌های مسکونی دستگاه‌های دولتی که گاز کشی نشده است، که باید گازکشی داخل شهرک‌ها را خود دستگاه‌ها تکمیل کنند.


وی گفت: در صورت تکمیل بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهر و ایجاد معابر مناسب، گازکشی به این محلات نیز تکمیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها