مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، دو هزار و ۳۴۳ قلم لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تحت حمایت اهدا شده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، دو هزار و ۳۴۳ قلم لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تحت حمایت اهدا شده است.
کد خبر: ۱۳۹۴۷۶۲

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، دو هزار و ۳۴۳ قلم لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تحت حمایت اهدا شده است. 

 

حمید باسره ، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه تأمین نیازهای ضروری زندگی مددجویان بر اساس نیازسنجی‌های خانواده های تحت حمایت انجام می گیرد، اظهار داشت: تأمین لوازم ضروری زندگی به‌خصوص برای مددجویان نیازمند یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد استان هرمزگان است که در همین راستا این نهاد بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از خانواده‌های تحت حمایت، دو هزار و ۳۴۳ قلم لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تهیه و توزیع نموده است.

 

باسره با اعلام این مطلب که از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۵ میلیارد و ۱۱۳میلیون تومان از اعتبارات این نهاد برای تهیه و توزیع لوازم ضروری زندگی بین خانواده های تحت حمایت هزینه شده است، افزود: این کالاهای ضروری از تولیدات داخلی و شامل یک هزار و ۳۴۰ دستگاه کولرگازی و ۸۹۰ دستگاه یخچال و ۱۱۳ دستگاه آبگرمکن بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: در حال حاضر  ۹۶ هزار و ۷۴ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند که از کلیه خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها