دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به نامه‌ای که اخیرا احمد توکلی خطاب به رئیس‌جمهور نوشته، بیان کرد: توکلی در نامه خود چیز خاصی نگفته است.
کد خبر: ۱۳۹۴۲۰۴

حسین حاتمی‌ در گفتگو با جام‌جم آنلاین افزود: منهای نامه آقای توکلی، وظیفه حاکمیت این است که پاسخگوی نیازمندی‌های متفاوت جامعه باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: توکلی در نامه خود چیز خاصی نگفته، این یک امر محتوم‌ است که حاکمیت در قبال شهروندانش مکلف به تأمین نیازمندی‌ها، رفع فقر و ارتقای وضعیت نسبی جامعه است.

وی در خصوص هشدار توکلی در مورد شورش فقرا گفت: نیازمندان جامعه ما از همه با حجب ‌و حیاترند‌ و من این نوع رفتارشناسی را از آنها دارم که آستانه تحمل جامعه ما بالاست و اساساً مردم بین خود و حاکمیت فاصله‌ای نمی‌بینند.

به گفته وی، برخی انواع نیازمندی‌ها در جامعه، نیازمندی‌هایی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد و ما نمی‌توانیم نسبت به بخشی از جامعه که در فشار اقتصادی هستند بی‌تفاوت باشیم.

حاتمی تأکید کرد: اولویت اول با رفع نیازمندی‌هاست‌ و طبیعتاً پرداختن به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی جامعه اساس کار است و خارج از رفتاری که واکنش نشان دهند ما باید به سمت ترمیم شکافهای اقتصادی و سیاسی و تأمین نیازمندیهای آنها حرکت کنیم‌.

حاتمی تأکید کرد: اولویت اول با رفع نیازمندی‌هاست‌ و طبیعتاً پرداختن به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی جامعه اساس کار است و خارج از اینکه مردم چه واکنشی نشان دهند ما باید به سمت ترمیم شکاف‌های اقتصادی و سیاسی و تأمین نیازمندی‌های مردم حرکت کنیم‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها