مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

هشدار کاهش دمای شبانه در استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مدیریت بحران با توجه به شرایط جوی آماده باش است و به باغداران و کشاورزان توصیه می شود تمهیدات لازم را بیاندیشند.
کد خبر: ۱۳۹۳۵۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این کاهش دما از امشب جمعه ۱۶ دی تا فردا شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران توصیه‌های لازم برای انجام اقدامات مقابله‌ای را به دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی ارائه کرده است، گفت: لازم است که عموم مردم از جمله مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران، مرغداران و سایر بهره برداران از این موضوع مطلع بوده و تمهیدات لازم را بیاندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به همه مردمی که قصد سفر و تردد در مسیر‌ها و محور‌های کوهستانی را دارند توصیه کرد: حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه مجهز باشند.

وی عنوان کرد: آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی استان تهران ضروری است و تمهیدات و تدابیر لازم در این خصوص در سطح مناطق تحت تاثیر اندیشیده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها