یکی از فولادهای پر کابرد در صنایع مختلف، محصولات استنس استیل است. محصولات استنلس استیل با وجود ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر دما، استحکام بالا، قابلیت فرم‌دهی و مقاومت در برابر خوردگی و غیره، مصارف گوناگونی دارد.
یکی از فولادهای پر کابرد در صنایع مختلف، محصولات استنس استیل است. محصولات استنلس استیل با وجود ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر دما، استحکام بالا، قابلیت فرم‌دهی و مقاومت در برابر خوردگی و غیره، مصارف گوناگونی دارد.
کد خبر: ۱۳۹۲۷۳۶

محصولات استیل دارای گواهینامه و استانداردهای بین‌المللی است. بر این اساس تنها برخی از کشورها با فناوری‌های خاص، امکان تولید محصولات استنلس استیل را دارند. اکثر محصولات استنلس استیل در ایران وارداتی است.

خرید محصولات استیل برای صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک، یکی از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدامات است. در همین راستا می‌خواهیم در این مقاله ضمن اشاره مختصر به محصولات استیل، ویژگی و کاربردهای آن، مجموعه استیل آروین را به عنوان بهترین شرکت وارد کننده محصولات استنلس استیل در ایران به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.   

محصولات استنلس استیل چیست؟ فولادی ضدزنگ با استحکام بالا!

استنلس استیل دسته فولادهای آستنیتی و فریتی است. وجه تمایز اصلی استنلس استیل با فولادهای دیگر، عدم زنگ‌زدگی یا اکسیداسیون است. پایه فولاد استیل، آهن است. اما وجود عناصری مانند نیکل، کربن و کروم باعث ایجاد لایه محافظتی بر روی سطح استیل در مقابل هوا و اکسیژن شده است.

همچنین اکثر محصولات استنلس استیل از جمله محصولات نگیر بوده و به آهنربا نمی‌چسبند. بر این اساس و با وجود ترکیبات شیمیایی و ساختار عنصری خاص، در مقابل دما، حرارت، سایش، اکسیداسیون و غیره مقاوم است. می‌توان گفت محصولات استنلس استیل از جمله فولادهای نگیر است که  در برابر خوردگی استحکام بالایی دارد. در ادامه همراه با مجموعه استیل آروین مزایا، انواع و کاربردهای محصولات استنلس استیل را بررسی می‌کنیم. 

ویژگی‌ محصولات استنلس استیل؛ قابلیت بازیافت در کنار مقاومت به مواد اسیدی!

یکی از اصلی‌ترین مزایا و ویژگی‌های محصولات استنلس استیل، قابلیت بازیافت است. محصولات استیل با محیط زیست همراه بوده و خسارتی به زمین و طبیعت ما وارد نمی‌کند. در کنار این مزیت بزرگ، می‌توان به ویژگی‌های دیگر محصولات استنلس استیل اشاره کنیم:

·         غیرمغناطیسی بودن

·         قابلیت کشیدگی بدون گسیختگی

·         قابلیت بالای فرم‌دهی و شکل‌پذیری

·         مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

·         مقاومت در برابر خوردگی

·         استحکام مکانیکی بالا

·         قابلیت جوشکاری با اکثر روش‌های استاندارد

·         استحکام در برابر خستگی حرارتی

·         مقاومت در برابر خوردگی تنشی کلرایدی

·         مقاومت در برابر ضربه و سایش

·         دارای ظاهری زیبا

·         قابلیت بازیافت

·         قابلیت شستشوی آسان و راحت

·         مقاوم در برابر مواد شوینده

·         مقاوم در برابر مواد اسیدی

·         و غیره

محصولات استیل بر اساس عناصر شیمیایی به گریدهای مختلفی تقسیم می‌شوند. گریدهای اصلی محصولات استنلس استیل شامل: 304، 316، 310، 430،430، 321 و غیره است. هر گرید مزایا، کاربردها، قیمت و خواص خود را دارد. قیمت اتصالات استیل با ورق استیل 430 یکی نیست. چرا که نوع متریال، کاربرد و مصارف آن با هم متقاوت است.

بهترین شرکت واردکننده محصولات استنلس استیل در ایران

انواع محصولات استنلس استیل کدام است؟

محصولات استنلس استیل به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. از جمله انواع اصلی محصولات استنلس استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         انواع میلگرد صنعتی و آلیاژی استنلس استیل

·         انواع ورق صنعتی و آلیاژی استنلس استیل

·         نبشی و ناودانی استیل

·         انواع پروفیل صنعتی و دکوراتیو

·         انواع لوله استنلس استیل

·         انواع اتصالات غذایی و دارویی، شیمیایی و پتروشیمی و دکوراتیو

·         انواع شیرآلات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی

·         انواع الکترود استنلس استیل

·         انواع تسمه استنلس استیل

هریک از دسته محصولات استنلس استیل، خود به زیردسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. هر کدام از انواع محصولات کاربردهای خاص خود را دارند. برای استعلام قیمت شیرآلات استیل، ورق استیل، اتصالات و شیرآلات استیل و دیگر محصولات می‌توانید با کارشناسان مجموعه استیل آروین تماس بگیرید.

 

محصولات استنلس استیل چه کاربردهایی دارند؟ از خانه تا کارخانه!

نوع متریال و ترکیبات شیمیایی بر روی نوع کاربرد محصولات استنلس استیل بسیار اثر گذار است. بیشترین کاربرد محصولات استنلس استیل مربوط به صنایع غذایی، دارویی، لبنی و شیمیایی است. اما با توجه به مزایای ویژه، محصولات استیل در صنایع مختلف به کار برده می‌شوند. از جمله کاربردهای مهم محصولات استنلس استیل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

·         نفت و پتروشیمی

·         خودروسازی

·         هواپیما سازی

·         ساخت اجزای قطعات سنگین صنعتی

·         سینک ظرفشویی و دیگر لوازم آشپزخانه

·         مخازن انتقال موادشیمیایی

·         پنل‌های معماری

·         اتصال دهنده‌ها و فنرها

·         تجهیزات پزشکی

·         تجهیزات مربوط به هوا و فضا

·         ساخت ماشین‌آلات نساجی و رنگرزی

·         تجهیزات تولید کاغذ

·         تجهیزات صنعت عکاسی

·         ساخت تجهیزات دریایی

·         پنل معماری ساحلی

·         ساخت سیستم فیلتراسیون آب

·         ساخت لوزام عملیات حرارتی

·         نیروگاه‌ها

·         و غیره

در یک نگاه کلی می توان گفت که محصولات استنلس استیل در ساخت لوازم خانه و آشپرخانه تا صنایع سنگین و عظیم نفت و پتروشیمی کاربرد دارند. بر این حسب نمی توان صنعتی را یافت که از محصولات استنلس استیل استفاده نکند.

از شرکت واردکننده معتبر و مطمئن برای خرید محصولات استنلس استیل اقدام کنید! 

خرید محصولات استنلس استیل یکی از دغدغه‌های مهم برای هر صنعت و کسب و کاری است. چرا که خرید محصولات استیل بدون استاندارد، می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را برای زیرساخت صنایع ایجاد کند. بر این اساس بهتر است محصولات استیل را از مجموعه معتبر و شناخته‌شده تهیه کنید. استیل آروین یکی از تأمین‌کنندگان اصلی محصولات استنلس استیل در ایران است. مزیت‌های خرید از استیل آروین شامل:

·         گارانتی و وارنتی محصولات استیل به مدت یک سال به همراه شناسنامه ( سرتیفیکیت ) محصول.

·         خرید محصولی باکیفیت و مرغوب

·         عرضه محصولات استیل دارای استانداردهای بین المللی

·         خرید محصولات استنلس استیل با بهترین قیمت بازار

·         سرعت بالا در آماده سازی و ارسال سفارشات

·         جایگزینی سریع سفارشات شما در صورت موجود نبودن محصول در بازار

·         ارائه راهنمایی و اطلاعات فنی لازم بنا به درخواست مشتری

·         و امکان عودت رایگان محصولات برای مشتری در صورت مغایرت محصول با سفارش

مجموعه استیل آروین با بیش از 25 سال سابقه کار در حوزه محصولات استنلس استیل، یکی از شرکت‌های بزرگ استیل در ایران و کشورهای همسایه است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید با متخصصین مجموعه استیل آروین از طریق شماره تلفن 62709-021 تماس بگیرید. پس از دریافت راهنمای و مشاوره تخصصی، بهترین محصول را متناسب با نیازتان خریداری کنید.

استیل آروین یکی از بهترین شرکت‌های تأمین‌کننده محصولات استنلس استیل

در این مقاله محصولات استنلس استیل را تعریف کرده و کاربردها، انواع و ویژگی‌های آن را شرح دادیم. خرید محصولات استنلس استیل، یک خرید حساس و مهم است. بر این اساس است که پیشنهاد می‌کنیم محصولات استنلس استیل را از واردکننده اصلی خریداری کنید. مجموعه استیل آروین یکی از بهترین و اصلی‌ترین شرکت‌های تأمین‌کننده محصولات استنلس استیل در ایران و کشورهای همسایه است.

سابقه طولانی و مداوم حضور مجموعه استیل آروین در عرصه استنلس استیل، نشان دهنده اعتبار و اعتماد شرکت است. بهتر است قبل از خرید حتما با متخصصین مجموعه استیل آروین ارتباط بگیرید و راهنمای فنی لازم را دریافت کنید تا دچار پرداخت هزنیه‌های چند باره نشوید. همراه با استیل آروین با آرامش خیال به گسترش صنعت و کسب و کار خود فکر کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها