پس از دیدار با پیکان رقم خورد؛

یک رکورد جدید برای کاپیتان پرسپولیس

یکی از مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور با حاشیه‌ای عجیب همراه بود.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۴۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، روز گذشته از هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم خیبر خرم آباد میزبان شهرداری آستارا بود که این دیدار درنهایت با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

پس از سوت پایان این دیدار حواشی و اتفاقات مختلفی رخ داد که یکی از آن‌ها ضرب و شتم تیم داوری توسط افرادیست که گفته می‌شود همراهان مالک باشگاه خیبر خرم آباد بودند.

احمد گلستانی ناظر سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: بازی با روال عادی تمام شد و موردی هم نداشت که بگوییم تصمیم تاثیر گذار بود یا صحنه مشکوکی به گل یا آفساید داشت. بعد اینکه داور ۵ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، یکی از تماشاگران خیبر به پیروز قربانی فحاشی کرد. به همین خاطر بعد از این که بازی تمام شد به سمت جایگاه تماشاگران ویژه حمله کردند. من هم با همراهی یگان ویژه و عوامل وساطت کردیم تا این غائله ختم بخیر شود. خداراشکر دست کسی هم به کسی نخورد و در حد سروصدا به پایان رسید.

وی افزود: وقتی این ماجرا را جمع و جور کردیم و به سمت رختکن رفتیم، دیدم رختکن داوران نیز به هم ریخته است. من به عینه چیزی ندیدم و در گزاش خودم برای فدراسیون هم این را نوشتم. داور مسابقه گفت مالک باشگاه با چند نفر وارد رختکن شده و اقدام به ضرب و شتم کرده‌اند. من نیز عین همین جمله برای فدراسیون فوتبال نوشتم که تصمیم گیری شود.

گلستانی تصریح کرد: پس از این، هنگامی که قصد خروج از ورزشگاه را داشتیم و من به همراه داور آمدیم که ساک خودش را در ماشین قرار دهد، ناگهان سروصدای دیگری از رختکن داوران شنیدیم. وقتی برگشتیم متوجه شدیم با "کِتری" به سر داور چهارم زده‌اند! فکر می‌کنم ناظر داوری هم شاهد این ماجرا بود است. پرس و جو کردیم گفتند شخصی بوده که همیشه در همه بازی‌ها به ورزشگاه می‌آید.

ناظر دیدار خیبر و شهرداری آستارا، گفت: پس از این با اورژانس و کلانتری تماس گرفتیم. آمدند، گزارش و صورتجلسه تهیه کردند. حتی ما دستور قضایی برای جلب او و حکم ورود به منزل هم گرفتیم. بعد هم خود داور رضایت داد و ختم به خیر شد. کل ماجرا همین بود. این موارد را من در گزارش خودم نوشتم و داور هم در گزارش خودش نوشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها