رئیس پلیس راه استان همدان اعلام کرد: پاسگاه های پلیس راه استان در طرح زمستانی پلیس برای اجرای طرح های ویژه در تمامی مواقع به ویژه زمان های اضطراری در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۱۳۹۰۹۱۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: رزمایش بزرگ طرح زمستانی با حضور همه دستگاه های خدمات رسان در همه معابر شهری و برون شهری، مسیرهای پرتردد سخت گذر و کوهستانی به مدت سه ماه به صورت شبانه روز انجام می شود.

وی افزود: سفیدپوشان نظم و امنیت در کنار سبزپوشان جان بر کف فرماندهی انتظامی استان با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان با همدلی، تعامل و هم پوشانی برای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی، جلوگیری از تصادفات خونین، جلوگیری از مسدود شدن معابر، جاده ها و راه ها و خدمات رسانی به امدادخواهان با اقتدار به منظور صیانت از جان و مال مردم به صورت شبانه روزی در همه معابر، جاده ها، نقاط سخت گذر و دامنه های برف گیر مستقر شدند.

فکری با بیان اینکه از ماه ها قبل تیم هایی نسبت به بازدید و رفع نواقص راه ها به منظور اجرای طرح زمستانی در همه حوزه ها اقدام کردند، ادامه داد: در حال حاضر همه پایگاه های راهداری برای استقرار عوامل پلیس راه و راهداری، تمام خودروهای راهبردی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان آماده خدمت رسانی هستند همچنین همه دوربین های پایشی، نظارتی و ثبت تخلف در حوزه برون شهری، بروزرسانی و آماده به‌کارگیری در مسیرهای برون شهری هستند.

وی بیان کرد: پاسگاه های پلیس راه برای اجرای طرح های ویژه در تمامی مواقع به ویژه زمان های اضطراری در حالت آماده باش هستند، در عین حال نیروهای مجری طرح با آمادگی و با تجهیزات لازم برای اجرای طرح آماده شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: نمک و شن مورد نیاز برای نمک پاشی، پاکسازی و بازگشایی معابر، دستگاه های برف روب و اماکن برای اسکان اضطراری با مدیریت اتاق بحران توسط نهادهای مربوطه آماده شده است.

وی در پایان یادآور شد: تمام شرکت کنندگان طرح زمستانی با البسه و امکانات زیستی برای اجرای این مأموریت و انتقال اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان و پوشش ۲۴ ساعته اعلام آمادگی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها