«جام‌جم» از ماجرای هزینه ۲۰هزارتومانی قبوض تلفن‌ثابت گزارش می‌دهد

برداشت ۴۰۰۰میلیاردی مخابرات، قانونی یا غیرقانونی؟

مدیرعامل شرکت گاز البرز با بیان این که میانگین مصرف گاز هر البرزی ۳.۵ تا ۴ برابر استاندارد‌های جهانی است، گفت: اگر به طور میانگین میزان مصرف روزانه گاز در روز‌های سرد سال ۵ متر مکعب باشد، البرزی‌ها حدود ۱۶ متر مکعب مصرف دارند.
کد خبر: ۱۳۸۸۸۵۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سید رضا غفاریان  با اشاره به افزایش مصرف گاز در فصول سرد سال اظهار کرد: روشن شدن وسایل گرمایشی در فصول سرد سال اغلب باعث ایجاد ناترازی در میزان تولید و مصرف گاز می‌شود.

 

او می گوید: برای مدیریت این وضعیت، ممکن است حاکمیت مجوز استفاده از سوخت مازوت در برخی از نیروگاه‌ها مثل منتظر قائم را در بازه مشخصی صادر کند.

 

غفاریان افزود: در بحث تامین گاز، اولویت اصلی شرکت ملی گاز، رفع نیاز مشترکین خانگی است و در صورت کمبود گاز ممکن است محدودیت‌هایی برای واحد‌های تولیدی و صنعتی اعمال شود.

 

 وی توضیح داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، خوشبختانه تا پایان زمستان هیچ مشکلی در تامین گاز مشترکین خانگی نخواهیم داشت و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است. البته این به آن معنا نیست که مشترکین این بخش به هر نحوی که دوست دارند گاز مصرف کنند بلکه ضروری است مدیریت مصرف را در اولویت قرار دهند.

 

مدیرعامل شرکت گاز البرز تاکید کرد: مردم باید بدانند به هر میزان که در مصرف گاز مدیریت داشته باشند، چراغ کمتری از بخش صنعت خاموش می‌شود.

 

غفاریان اضافه کرد: با توجه به اینکه کشور‌های اطراف گاز ما را با قیمت بالایی خریداری می‌کنند و در کنار آن، امکان تولید محصولات پتروشیمی متنوع از این انرژی خدادادی وجود دارد، صرفه جویی در میزان مصرف شرایط ارزآوری بیشتر، افزایش درآمد ملی و بالا رفتن سطح رفاه مردم را در پی دارد.

 

وی گفت: هر مشترک حتی اگر ۱۰ درصد در مصرف روزانه خود صرفه جویی داشته باشد می‌توانیم امیدوار باشیم که تعداد بیشتری از واحد‌های صنعتی و تولیدی بتوانند بدون قطعی گاز زمستان را سپری کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها