مرد میانسال که درپی اختلاف و درگیری با همسرش او را با ضربه‌های چاقو کشته و از تهران به قم گریخته بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، این مرد میانسال و همسرش در طبقه دوازدهم برجی در محله جنت‌آباد تهران زندگی می‌کردند. بامداد بیستم آبان امسال، جسد زن ۵۸ ساله در آشپزخانه در حالی پیدا شد که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود و شوهرش تنها مظنون پرونده متواری بود.

با دستور قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن همسر مقتول ادامه یافت و دستور توقیف خودروی او صادر شد. مرد میانسال روز گذشته هنگام تردد در بزرگراه منتهی به شهر قم از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد. متهم به همسرکشی در تحقیقات اولیه اعتراف کرد و گفت: در زمینه طراحی و نقاشی تابلو فعالیت داشتم، اما این اواخر کارم رونقی نداشت و رو به کسادی رفته بود. همسرم تصور می‌کرد قصد تنبلی دارم و سمت کار دیگری نمی‌روم. همین باعث شده بود اختلاف زیادی پیدا کنیم و کارمان به دعوا و درگیری کشیده شود.

وی افزود: دو فرزندمان در آمریکا زندگی می‌کنند و به خاطر شرایط کرونا نتوانستیم به دیدارشان برویم. ویزای سفرمان را گرفتیم تا شاید این سفر حال هردوی‌مان را خوب کند و درگیری‌های‌مان کمتر شود، اما چند روز قبل از سفر، همسرم دوباره شرایط کاری را به رخم کشید. همین باعث دعوا و درگیری‌مان شد. عصبانی بودم و نمی‌فهمیدم چه می‌کنم. در اوج عصبانیت از آشپزخانه کاردی برداشتم و ضربه‌هایی به او زدم. وقتی به خود آمدم، او مرده بود. مانده بودم با جسد چه کنم. اگر او را بیرون می‌بردم، همسایه‌ها به من شک می‌کردند و ماجرا لو می‌رفت. وی را به همان حال رها کرده و با ریختن وسایل، طوری صحنه‌سازی کردم که اگر کسی او را پیدا کرد، تصور کند همسرم در جریان سرقت به قتل رسیده است. فقط گذرنامه‌ام را برداشته و با سوار شدن به خودرویم، بیرون رفتم. چند ساعتی در سطح شهر تهران سرگردان بودم و فقط گریه می‌کردم. حتی چند بار خواستم خود را به پلیس تسلیم کنم، اما ترسیدم و منصرف شدم. بعد به ذهنم رسید که مدتی پنهان شوم، سپس به آمریکا فرار کنم و دیگر بازنگردم، اما ماجرا لو رفت و بازداشت شدم.

با اعتراف‌های اولیه این مرد، قرار شد او برای ادامه تحقیقات از شهر قم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شود.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها