شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه پایانی محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) اعلام کرد : ما متهم اصلی این جنایت ها را حکومت مستکبرو رو به زوال آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و حکام دست نشانده منطقه ای استکبار (مثلث عبری-عربی- غربی) می دانیم و یقینا این حکام زورگو و جنایتکار خاصه حاکمان سرسپرده منطقه تاوان جنایات سنگین خود را خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، متن قطعنامه پایانی شورای هماهنگی در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

این روزها ایران اسلامی شاهد اتفاقات تلخ وناگواری بوده که بیانگر عمق کینه استکبار جهانی و مزدورانش از نظام اسلامی و مردم بیدار و همیشه در صحنه است .

ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی طی روزهای اخیر مورد هجمه وحشیانه دشمنان و در معرض جنگ ترکیبی زخم خوردگان از نظام اسلامی قرار گرفته است.

حمله به نوامیس مردم، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن حافظان امنیت و بی حرمتی به ساحت مقدس کلام الله مجید و هتک حرمت مساجد و اماکن و مشاهد شریفه گوشه‌ای از اقدامات پلیدی است که از سر استیصال، توسط مزدوران استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل صورت گرفته و بی گمان هریک از این ها، گناه نابخشودنی است که قطعا توسط مردم غیرتمند و جوانان برومند کشورمان بی پاسخ نخواهد ماند.

گناه عظیم و اقدام پلید حمله به بارگاه ملکوتی و قدسی حضرت احمد بن‌موسی علیهما السلام و جنایت هولناک به شهادت رساندن جمعی از زائران مظلوم این حرم مطهر نزد هر انسان آزاده محکوم و ننگ ابدی را برای عاملان و زمینه سازان این اقدام تروریستی در پی خواهد داشت.

ما امروز ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و شهدای عزیز و گرانقدر ، موافقت خود را با موارد زیر با ندای رسای « الله اکبر ـ خامنه ای رهبر » اعلام می کنیم:

۱- جنایتی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز رخ داد ؛ قطعه ای از نقشه شوم مستکبران علیه ملت بزرگ ایران و مکمل اغتشاشات و آشوب های اخیر است .

ما این جنایت سخیف وشهادت زوار مظلوم و بی دفاع را به شدت محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای عوامل پیدا و پنهان و زمینه سازان این جنایت وحشیانه هستیم .

۲- آنانی که طی هفته های اخیر با تحریکات خود زمینه ساز و مشوق فتنه گران شدند؛ دستانشان در خون بیگناهان و گام هایشان در مسیر آماده سازی این جنایت خونبار بوده و ملت مقتدر ایران هرگز آنها را نخواهند بخشید و مسئولین قضایی باید طبق قانون با آنان برخورد نمایند‌

۳- ضمن تاکید بر وحدت ملی، قومی و مذهبی و تشکر از سعه صدر مسئولان محترم نظام اسلامی ونیروهای حافظ نظم وامنیت دربرابر فتنه گران، اعلام می کنیم دیگر صبر و تحمل در برابر اقدامات این عمال بیگانه جایز نیست و از دستگاه قضایی و مسئولان حافظ نظم وامنیت می خواهیم بدون کمترین ملاحظه، با قاطعیت با عوامل اصلی فتنه اخیر و شکاف آفرینان در حریم وحدت ملی برخورد قانونی نمایند.

۴- ما متهم اصلی این جنایت ها را حکومت مستکبر و رو به زوال آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی وحکام دست نشانده منطقه ای استکبار (مثلث عبری - عربی - غربی) می دانیم یقینا این حکام زورگو و جنایتکار خاصه حاکمان سرسپرده منطقه تاوان جنایات سنگین خود را خواهند پرداخت.

۵- سنگر تعلیم و تربیت و دانشگاه دارای تقدس بوده و دانشجویان و دانش آموزان عزیز آینده سازان کشور و مایه افتخار ما هستند از آنان می خواهیم همچون گذشته ادامه دهندگان راه امام راحل و شهدای عزیز و تحقق بخش رهنمودهای مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بوده و توطئه‌های شوم عمال استکبار وفتنه گران مزدوررا خنثی سازند.

۶- در طول این ایام، فتنه گران سعی کردند به ساحت نورانی ولایت، این رکن رکین اسلام و قوام و دوام نظام و کشور جسارت کنند، ما امروز ضمن تجدید پیمان با حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با تمام وجود اعلام می کنیم دست از نایب برحق ایشان نخواهیم کشید و همچنان استوار و پابرجا، گوش به فرمان منویات و رهنمودهای راهگشا و هدایت های داهیانۀ معظم له ، تا پای جان و آخرین نفس بوده و از ولایت و ایران قوی و مستقل و آرمان های والای انقلاب اسلامی و اعتقاداتمان در برابر هجمۀ شوم دشمنان دفاع خواهیم کرد.

۷- جنایت به شهادت رساندن جمعی از فرزندان این مرز و بوم حجت را بر همه تمام کرده و راه هرگونه عذر و بهانه ای را بسته و از خواص جامعه می خواهیم با اهتمام به جهاد تبیین با تمام وجود به روشنگری پرداخته وتوطئه های تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند و با صدای رسا اعلام می کنیم در ایامی که باورها و مقدسات ملعبه دست بیگانه پرستان می شود؛ سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و نزد خدای بزرگ نابخشودنی است.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
جمعه 6 آبان 1401 هجری خورشیدی
مطابق با 2 ربیع الثانی 1444 هجری قمری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها