نام آور

فیروزکوه سالن‌ ورزش‌های رزمی ندارد/فرسودگی سالن‌های ورزشی با عمر دو دهه‌ای

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه با اشاره به خلا سالن ورزش‌های رزمی، گفت: سالن‌های ورزشی با عمر حدود دو دهه‌ای نیازمند بازسازی هستند.
کد خبر: ۱۳۸۴۵۱۱
به گزارش جام جم آنلاین تهران،حسن نام‌آور رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه با اشاره به اینکه قدمت سالن‌های ورزشی فیروزکوه ۱۵ تا ۲۰ ساله است، تاکید کرد: همه سالن‌ها مستهلک شده و نیازمند بازسازی هستند، البته پیگیری‌هایی برای تامین بودجه و تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن‌ها انجام شده است.

وی اظهار کرد: به طور نمونه اگر سالانه برای بازسازی استخر فیروزکوه مبلغی اختصاص می‌یافت، اکنون نیاز به هزینه هنگفت نبود که بازسازی کلی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه تصریح کرد: اختصاص بودجه سالانه به منظور تعمیر و تجهیز و بازسازی اماکن ورزشی به شهرهایی همچون فیروزکوه آن هم با توجه به وضعیت جوی و برودت هوای آن نیاز است.

نام‌آور با اشاره به نبود سالن‌ ورزش‌های رزمی در فیروزکوه، بیان کرد: اکثر سالن‌ها مناسب ورزش‌های توپی بوده و امکاناتی برای ورزشکاران رشته‌های رزمی در آن‌ها تعبیه نشده، بنابراین وجود خانه رزمی در فیروزکوه یک نیاز مبرم است.

وی در خصوص وضعیت استخر شهرستان، گفت: زیرساخت‌ها ورزشی فیروزکوه مشکلات اساسی در زمینه تعمیر، تجهیز و بازسازی گرمایش و کف‌پوش سالن دارند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای حل این موضوعات در حال انجام است، ادامه داد: پیمانکاری در خصوص استخر در مرحله انعقاد قرارداد است تا برای تعمیرات اساسی اقدام شود، پیش‌بینی می‌کنیم در ایام دهه فجر این استخر بازگشایی شود.

نام‌آور در خصوص سالن ورزشی شهرک آل یاسین، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته طی هفته‌های آینده این سالن برای استفاده مدارس، نیروهای کارگری و افراد عمومی در شهرک بازگشایی می‌شود؛ تجهیزات نیز از سوی اداره تربیت بدنی تامین خواهد شد تا این سالن شروع به فعالیت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: در قالب ۲۶ هیئت ۴۰ برنامه برای این هفته در قالب برگزاری مسابقات، همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار اجرا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه بیان کرد: به همین مناسبت مسابقات شش جانبه کشتی، همایش دوچرخه‌سواری، کاراته، ژیمناستیک، دو و میدانی، قرعه‌کشی لیگ والیبال، آمادگی جسمانی و مسابقات مچ‌اندازی آقایان و بانوان، کوهپیمایی هیئت‌های ورزشی و ادارات، مسابقات دارت و تیراندازی بانوان، مسابقات زورخانه‌ای اجرا شد.

نام‌آور عنوان کرد: علاوه بر برپایی ایستگاه تندرستی، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و ازدواج آسان برای جوانان، کلاس‌های آسیب‌شناسی و آموزشی و پویش همگانی در مناطق کم‌برخوردار و مسابقات بومی و محلی در روستاهای این شهرستان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها