معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 سری X90K

کد خبر: ۱۳۸۲۵۲۵

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 سری X90K

تلویزیون سونی X90K

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و ... دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است.

تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل X90K یکی از تلویزیون‌های زیبای برند سونی است که طراحی بسیار شیکی دارد و می‌تواند رنگ و طرح زیبایی را برای خانه شما ایجاد کند و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ شود.

بدنه تلویزیون 55 اینچ سونی X90K به رنگ مشکی تولید شده است و پایه‌های این تلویزیون نیز در رنگ مشکی هستند. تلویزیون 65 اینچ سونی X90K به طور کلی طراحی مینیمالیستی دارد و می‌تواند نمای زیبایی را برای خانه ایجاد کند.

تلویزیون سری 9 سونی فریم بسیار باریکی ساخته شده است و بلندگوهای بسیار قدرتمندی دارد که می‌تواند صداها را با کیفیت صوتی بی نظیری پخش کند.

ضخامت بدنه این تلویزیون کاملاً باریک است و می‌تواند به راحتی همچون تابلوی هنری بسیار زیبا در خانه شما مورد استفاده قرار بگیرد.

در تلویزیون 2022 سونی X90K شما به کیفیت تصویر 4K و پردازنده قدرتمند 4k Processor XR دسترسی دارید. این پردازنده می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را پردازش کرده و کیفیت آنها را افزایش دهد. 

برای دریافت لیست قیمت تلویزیون ال جی 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید.

همچنین قابلیت‌های HDR و Triluminos Pro باعث شده است تلویزیون سونی X90K می‌تواند کیفیت رنگی گسترده نیز داشته باشد. تلویزیون هوشمند سونی X90K به فرمت‌های HDR مجهز شده است و محدوده دینامیکی بالایی دارد و می‌تواند تمامی جزئیات تصاویر را برایتان ارائه دهد.

با وجود قابلیت Advanced HDR می‌توانید جزئیات بالایی از تصاویر مشاهده کرده و تصاویر را باکیفیت گسترده دریافت کنید. در تلویزیون سونی X90K به طور کلی ۳۰ وات قدرت صوتی وجود دارد که سراسر خانه شما را در بر می‌گیرد.

شما با خرید تلویزیون سونی X90K به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری بسیار ساده و قدرتمندی دسترسی دارید.

می‌توانید تلویزیون سونی X90K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در ادامه گوشه ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون اندروید سونی X90K را برایتان ارائه می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون‌های سونی X90K

برند سونی یکی از بهترین و پرآوازه‌ترین برندهایی است که همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه کرده است. در ساخت تلویزیون‌های سونی مواد بسیار باکیفیت مورد استفاده قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است که محصولات و تلویزیون‌های سونی در ایران فروش فوق العاده ای داشته باشد. تلویزیون سونی X90K طراحی بسیار زیبا و بی نظیری دارد و می‌تواند زیبایی خانه شما را چند برابر مدرن تر کند. این تلویزیون برای خانه‌های شیک طراحی شده است و صفحه‌نمایش بسیار مقاوم و باریکی دارد.

قاب اطراف تلویزیون جنس آلومینیومی دارد و سراسر صفحه نمایش را در برگرفته است. همچنین در تلویزیون 75 اینچ سونی X90K پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی و حتی بلندگو‌ها در قسمت پشتی تلویزیون قرار گرفته است و از دید مخفی شده است و همین موضوع باعث شده است که نمای بسیار زیبایی برای تلویزیون ایجاد شود. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X90K به پایه پریمیوم همه جانبه مجهز شده است. این پایه کاملا مستحکم است و می‌تواند تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ کند شما می‌توانید تلویزیون را از پایه جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. پایه تلویزیون X90K سونی از جنس فلزی است و کاملا انعطاف پذیر و مستحکم تولید شده است. تلویزیون سونی X90K ریموت کنترل هوشمند مجهز شده است که می‌تواند با دکمه‌های میانبر دسترسی شما را به دنیایی از برنامه‌ها فراهم کند.

تلویزیون سونی X90K

کیفیت تصویر تلویزیون اندروید سونی X90K

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید. تلویزیون ال ای دی سونی مدل X90K قیمت مقرون به صرفه برخوردار است و می‌تواند تصاویر باکیفیت فراتر از انتظار برایتان نمایش دهد. این تلویزیون محصول سال ۲۰۲۲ است و به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است شما می‌توانید دنیایی از برنامه‌ها و فیلم‌ها را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. در تلویزیون هوشمند سونی X90K پردازنده قدرتمند 4k Processor XR به کار رفته است که می‌تواند در یک چشم به هم زدن محتوای صوتی و تصویری را به صورت همزمان پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. در تلویزیون سونی X90K به فرمت hdr و محدوده دینامیکی بالا دسترسی دارید و تمامی صحنه‌ها را با کیفیت بالا و کاملاً طبیعی و واقعی مشاهده می‌کنید.

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند سونی X90K

تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل X90K برای انجام گیم‌ها و بازی‌های مختلف گزینه فوق العاده است. این تلویزیون کیفیت تصویر و نرخ رفرش ریت مناسبی دارد و می‌تواند صداها را با کیفیت بسیار بالا کاملا فراگیر در سراسر محیط انتشار دهد. بلندگو‌های به کار رفته در تلویزیون X90K سونی کاملا رسا و باکیفیت هستند. این تلویزیون قدرت صوتی بسیار خوبی دارد و با وجود بلندگو‌هایی که در زیر صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته است این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را قدرتمند تر برگزار کنید. بلندگو‌های به کار رفته در این تلویزیون از نوع بلندگوهای X-Balanced و Bass Reflex است. تلویزیون سونی 2022 مدل X90K یکی از محصولات سری ۹ برند سونی است و به ریموت کنترل جدیدی مجهز شده است که دارای میکروفون داخلی است و بر روی کیفیت صوتی تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد.

تلویزیون سونی X90K

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ال ای دی سونی X90K

تلویزیون سونی X90K فقط برای مشاهده فیلم و برنامه‌ها و شنیدن موسیقی‌ها کاربرد ندارد و می‌تواند دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون یکی از محصولات سری ۹ سونی است و دسترسی شما را به سرگرمی‌های متعدد فراهم می‌کند.شما می‌توانید با خرید تلویزیون سونی X90K به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید و با استفاده از گوگل و فروشگاه‌های آن اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید. در تلویزیون اسمارت سونی X90K قابلیت Chromecast Built-in وجود دارد و شما می‌توانید تلفن همراه هوشمند خود را به صفحه نمایش تلویزیون متصل کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. در تلویزیون X90K سونی قابلیت جستجوی سریع فیلم‌ها و برنامه‌ها نیز وجود دارد. 

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و ... دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها