مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز تالاب صالحیه را یکی از موضوعات مهم زیست محیطی استان دانست که با کمک رسانه‌ها به یک دغدغه مردمی تبدیل شد و گفت: به دلیل عملکرد رسانه‌ها بود که رئیس جمهور در سفر به استان البرز دستور حل مشکل تالاب صالحیه را صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۱۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مجید درگی ، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در موضوع محیط زیست گفت: پیشبرد امور در زمینه محیط زیست بدون همراهی مردم شدنی نیست.

درگی به بیانات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در این مراسم رهبر معظم انقلاب درباره مردمی کردن امور دستوراتی صادر و سپس توضیح دادند که منظور  از مردمی کردن امور ایجاد دغدغه در میان مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در این مقوله محیط زیست است، خاطرنشان کرد: دغدغه محیط زیست در مردم زمانی ایجاد می‌شود که آگاهی و اطلاعات مردم در این خصوص بالا برود و زمانی که این دغدغه ایجاد شود می‌توانیم از پتانسیل مردمی در این بخش استفاده کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز افزود: رسانه یکی از عوامل مهم ایجاد این دغدغه در میان مردم است. در شرایط کنونی و با وجود گوشی‌های هوشمند رسانه‌ها به راحتی می‌توانند اهمیت و ضرورت حفظ محیط زیست را به مردم منتقل کنند.

وی تالاب صالحیه را یکی از موضوعات مهم زیست محیطی استان دانست که با کمک رسانه‌ها به یک دغدغه مردمی تبدیل شد و گفت: به دلیل عملکرد رسانه‌ها بود که رئیس جمهور در سفر به استان البرز دستور حل مشکل تالاب صالحیه را صادر کرد. بر همین اساس تعامل و همکاری رسانه و محیط زیست به خوبی می‌تواند اثرگذار باشد.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها