معاون امور بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی البرز

بیش از ۱۸ هزار هکتار از اراضی باغی و کشاورزی البرز بیمه شد

معاون امور بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی البرز گفت: در سال زراعی جاری دو هزار و ۳۴۰ بیمه نامه به مساحت ۱۷ هزار و ۶۵۵ هکتار در زیربخش زراعت، ۲۱۰ بیمه نامه به مساحت ۶۴۲ هکتار در حوزه باغات توسط نمایندگی‌های بیمه کشاورزی استان البرز صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۷۹۳۳۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

هادی اسعدی با اشاره به وضعیت بیمه محصولات کشاورزی البرز اظهار کرد: در سال زراعی جاری دو میلیارد تومان غرامت در حوزه بیمه محصولات زراعی و دو میلیارد تومان نیز در حوزه باغات تأیید شده که به زودی به کشاورزان خسارت دیده تحت پوشش بیمه کشاورزی، پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، در زیربخش دام، طیور و آبزیان نیز تا کنون شش میلیارد تومان غرامت به تولیدکنندگان این بخش پرداخت شده است.

معاون امور بیمه ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان اضافه کرد: در سال زراعی جاری دو هزار و ۳۴۰ بیمه نامه به مساحت ۱۷ هزار و ۶۵۵ هکتار در زیربخش زراعت، ۲۱۰ بیمه نامه به مساحت ۶۴۲ هکتار در حوزه باغات توسط نمایندگی‌های بیمه کشاورزی استان البرز صادر شده است.

وی افزود: در بخش ابنیه و تاسیسات جانبی، پنج بیمه نامه به مساحت ۵۲ هکتار و در خصوص تنه درختان ۱۱۲ بیمه نامه  صادر شده که در مجموع ۳۴۶ هکتار را تحت پوشش قرار داده است.

اسعدی گفت: تا کنون در زیربخش طیور ۶۶۹ بیمه نامه با ظرفیت ۱۰ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۵۹ قطعه؛ در بخش دام ۵۸۳ بیمه نامه با ظرفیت ۱۷۶ هزار رأس و در حوزه آبزیان ۷ بیمه نامه با ظرفیت سه میلیون قطعه تا کنون صادر شده است.

این مسئول در پایان از اعلام آمادگی کلیه دفاتر خدمات بیمه‌ای و مراکز جهاد کشاورزی در استان البرز برای انعقاد قرارداد بیمه در کلیه حوزه‌های بخش کشاورزی برای شروع سال زراعی جدید خبر داد.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها