یکی از اقامتگاه‌هایی که می‌توانید برای سفرهای کوتاه چند روزه یا چندهفته‌ای رزرو کنید و حسابی در آن خوش بگذرانید، ویلا است که البته امکانات هتل مانند رستوران و نظافت جداگانه اتاق‌ها را ندارد.
کد خبر: ۱۳۷۸۹۶۶

در تهران و مناطق اطراف آن هم ویلاهای بسیار شیک و مدرنی وجود دارد که گاهی اوقات برای برگزاری جشن و مهمانی استفاده می‌شود، یعنی افراد مهمانی خود را در یک ویلای زیبا و جذاب می‌گیرند و گاهی هم میزبان افرادی است که فرصت سفر ندارند و می‌خواهند چند روزی را دور از تهران استراحت کنند.

اگر شما هم قصد اجاره ویلا دارید، باید اطلاعاتی را در مورد آن کسب کرده و نکاتی را برای اجاره آن رعایت کنید که همگی را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

اجاره ویلا شیک و مدرن

چند سالی است که اجاره ویلا در شهرهای مختلف ایران رایج شده است، بسیاری که فرصت سفر ندارند در اطراف شهر و ییلاقات ویلا رزرو می‌کنند و بسیاری از افراد هم ویلای خود را اجاره می‌دهند. در حال حاضر ویلاهای مختلفی در هر شهری که فکرش را بکنید برای رزرو چند روزه پیدا می‌شود که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

اگر از افرادی هستید که به دنبال اجاره ویلا شیک و مدرن هستید، وب‌سایت جاباما به شما کمک می‌کند تا به‌صورت آنلاین بتوانید ویلا اجاره کنید.

فرقی نمی‌کند دنبال اجاره ویلا در سفر هستید یا می‎خواهید به همراه دوستان یک جشن کوچک یا بزرگ برگزار کند، درهرصورت با هر قیمتی می‌توانید یک ویلای خوب پیدا کنید.

در تهران و مناطق اطراف آن هم ویلاهای بسیار زیبا و شیکی وجود دارد که می‌توانید در چند دقیقه به‌صورت آنلاین رزرو کنید. پیشنهاد می‌کنیم اطراف تهران ویلا اجاره کنید، چرا که آب‌وهوای آن بسیار معتدل و خنک است و اگر وقت کمی برای استراحت دارید، سفری کوتاه هم برایتان محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در کردان با امکان مشاهده لیست قیمت ها و تصاویر و نظرات مسافران بهترین منبع برای رزرو یک اقامتگاه مناسب است.

اجاره ویلاهای شیک و مدرن با بهترین قیمت از جاباما


ویلا استخردار برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از ویلاهای خوبی که می‌توانید برای سفر کوتاه‌مدت اجاره کنید، ویلا استخردار است. برخی ویلاهای استخردار در محوطه بیرونی و برخی دیگر در محوطه داخلی استخر دارند که اصطلاحاً استخر سرپوشیده است.

اگر در فصل تابستان قصد اجاره ویلا استخردار را دارید، شاید اجاره ویلا با استخر روباز گزینه بسیار مناسبی باشد. اگر هم قصد اجاره ویلا استخردار در فصل‌های سرد سال را دارید، بهتر است ویلاهای با استخر سرپوشیده در کردان و اطراف تهران را رزرو کنید.

اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید یک روز فراموش‌نشدنی را به همراه دوستان خود دورهمی داشته باشید، ویلا استخردار را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که در تعطیلات تابستان هوا گرم است و شناکردن می‌تواند یکی از تفریحات جذاب و فراموش‌نشدنی باشد. همچنین معمولاً ویلا استخردار امکانات تفریحی مختلفی نظیر میز بیلیارد، باربیکیو، پینگ‌پنگ و… هم دارد که پیش از اجاره باید در مورد آن سوال کنید.

اجاره ویلا در زمان مناسب اهمیت زیادی دارد!

یکی از مشکلاتی که گاهی اوقات افراد با آن روبرو می‌شوند، پیدانکردن ویلا در تعطیلات یا آخر هفته‌ها است. گاهی افراد بدون توجه به شلوغی و ازدحام مسافران به سفر می‌روند. در چنین شرایطی همه به اقامتگاه و ویلا برای سکونت نیاز دارند و پیدا کردن اقامتگاه مناسب کار سختی خواهد بود؛ بنابراین اگر قصد سفر در تعطیلات را دارید و می‌خواهید در ویلای مرتب، لوکس و با امکاناتی اقامت داشته باشید حتماً از چند روز قبل از طریق وب سایت جاباما ویلای مورد نظر خود را اجاره کنید و سپس به سفر بروید.

در این صورت تعطیلات و ازدحام مسافران، مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد و پس از رسیدن به مقصد، می‌توانید ویلا را تحویل بگیرید. پس حواستان به زمان سفر باشد! البته فراموش هم نکنید که در تعطیلات هزینه اجاره ویلا بیشتر است و اگر می‌خواهید سفر کم‌هزینه‌تری داشته باشید بهتر است در زمان دیگری سفر بروید.

با کمک وب سایت جاباما می‌توانید هزاران اقامتگاه برای اجاره را جستجو کنید. مثلاً اگر در سفر به شمال هستید، می‌توانید یک ویلای مناسب رو به کوه یا لب دریا اجاره کنید. در این وب سایت اطلاعات، تصاویر واقعی و تجربه مسافران قبلی در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اجاره ویلاهای شیک و مدرن با بهترین قیمت از جاباما


نکات مهم

به این نکات هنگام اجاره ویلا بسیار دقت کنید:
● امکانات اقامتگاه را با دقت بررسی کنید!

اولین چیزی که هنگام اجاره ویلا باید به آن دقت کنید، امکانات ویلا است که در صفحه اختصاصی هر ویلا کامل درج شده است. از این امکانات مهم باید به سیستم تهویه هوا، توالت ایرانی یا فرنگی، جاروبرقی، اینترنت WiFi اشاره کرد.

گاهی اوقات ویلا بسیار لاکچری است اما امکانات آن نمی‌تواند شما را راضی کند، مثلاً ممکن است اسپیلت نداشته باشد یا اگر ویلا استخردار است، بدون جکوزی باشد؛ بنابراین اولین نکته‌ای که پیش از اجاره ویلا باید دقت کنید، امکانات است. باید ببینید که در سفر به چه چیزهایی احتیاج دارید، آیا ویلای مورد نظر شما این امکانات را دارد یا خیر و در ازای آن می‌خواهید چه مبلغی بپردازید، تا بتوانید در مورد اجاره بهتر تصمیم بگیرید.

● امنیت ویلا را جدی بگیرید!

آخرین مسئله که هنگام اجاره ویلا باید به آن دقت کرد، امنیت است. پیش از اجاره حتماً تحقیق کنید که کدام محله در شهری که مسافرش هستید برای اقامت بهتر است و کدام منطقه امنیت کمتری دارد. اگر ویلا امنیت بالایی داشته باشد، با خیالی آسوده می‌توانید در آن بمانید یا وسایل و چمدان‌هایتان را بگذارید اما اگر ویلا امنیت بالایی نداشته باشد، نمی‌توان به‌راحتی در آن اقامت داشت. البته توصیه همیشگی ما این است که در سفر کالای گرانبها همراه نبرید و یا اگر بردید، داخل ویلا نگذارید و همیشه همراهتان باشد.

● فاصله ویلا تا دیدنی‌های شهر و دسترسی راحت

مسئله دیگری که هنگام اجاره ویلا باید دقت کنید، محل ویلا، فاصله تا مرکز شهر و دسترسی راحت است. اگر قصد اجاره ویلا را دارید، باید ببینید که ویلای موردنظر به مراکز تجاری و تفریحی، مرکز شهر، جاهای دیدنی و جاذبه‌ها نزدیک است؟ آیا بیمارستان یا داروخانه در نزدیکی آن محل است؟ دسترسی راحتی به وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل ایستگاه تاکسی دارد یا خیر؟

اگر ویلا به مراکز تجاری و تفریحی و دیگر جاذبه‌های شهر نزدیک باشد، نیازی نیست که بخشی از زمان یا هزینه خود را برای رسیدن به آن هدر دهید و در کمتر از چند دقیقه به محل مورد‎نظر می‌رسید. گاهی اوقات متاسفانه ممکن است به پزشک نیاز داشته باشید و اگر فاصله‌تان با اولین مرکز درمانی زیاد باشد، این مسئله مشکل‌ساز می‎شود؛ بنابراین هنگام اجاره ویلا به موقعیت و دسترسی‌ها دقت کنید، در این صورت است که می‌توانید بهترین ویلا را اجاره کرده، هزینه، زمان و انرژی زیادی بابت رفت‌وآمد نپردازید.

● قوانین ویلا را از صاحب ملک بپرسید

هر ویلا شرایط و قوانین خاص خودش را دارد که مسافران موظف به رعایت هستند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اجاره ویلا، ببینید که آنجا چه قوانینی دارد یا از صاحب ملک با جزئیات بپرسید و اگر قوانین آن متناسب با نیاز شما بود، با خیالی آسوده آن را رزرو کنید.

متاسفانه گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد، مسافران ویلای مورد نظرشان را بدون خواندن قوانین رزرو کرده و در نهایت ممکن است مشکلات مختلفی به وجود آید. مثلاً اگر شما حیوان خانگی مانند گربه یا پرنده داشته باشید، قطعاً می‌خواهید در سفر همراهتان باشد و داخل ویلا ببرید، درحالی‌که اگر قوانین ویلا اجازه ندهد، نمی‌توانید این کار را انجام دهید و با صاحب ملک دچار مشکل خواهید شد. پس بهتر است پیش از اجاره قوانین را بپرسید تا هم در اقامت دچار مشکل نشده و هم اینکه با چالش جدی و مهمی در سفر روبرو نشوید.

رزرو ویلا لوکس اطراف تهران در چند دقیقه!

حالا که نکات مهم رزرو ویلا را می‌دانید، وقتش رسیده که دست‌به‌کار شوید و برای یک تجربه متفاوت کمی به خودتان استراحت داده و به سفری کوتاه بروید یا این بار به‌جای خانه در ویلایی بزرگ و دلباز میزبان مهمان‌هایتان باشید تا همه روزی فراموش‌نشدنی را تجربه کنند. از سایت های رزرو آنلاین به صورت آنی رزرو کنید و با خیال آسوده به سفر بروید.

راهنمای اجاره ویلا اطراف تهران از سایت جاباما

اجاره ویلا نزدیک تهران می‌تواند به مسافرانی که برای چند روز به تهران می‌آیند بسیار مفید باشد. نزدیکی به تهران و استفاده از طبیعت و امکاناتی که در این ویلاها وجود دارد یک خاطره به یادماندنی برای مسافران به جا خواهد گذاشت. مکان‌های طبیعی بی‌نظیر از تمامی جهات در اطراف تهران وجود دارد که کوه‌های بلند و دریاچه‌های پرآب و خروشانی در خود جا داده‌اند. در این طبیعت زیبا، ویلا اقامتگاه‌های بسیار راحت، مدرن و جذابی وجود دارد که مسافران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

اجاره ویلاهای شیک و مدرن با بهترین قیمت از جاباما

سوالات متداول اجاره ویلا اطراف تهران

آیا امکان اجاره ویلا اطراف تهران از سایت جاباما وجود دارد؟

مدارک لازم برای اجاره ویلا و سوئیت در اطراف تهران چیست؟

قیمت اجاره روزانه ویلا در اطراف تهران برای هر شب چقدر است؟

آیا امکان مشاهده امکانات، عکس و قیمت اقامتگاه های بوم گردی اطراف تهران از سایت جاباما وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوالات متدوال اجاره ویلا شمال jabama به این سایت مراجعه کنید.

اجاره ویلا ارزان اطراف تهران

ممکن است هزینه‌ای که برای چند روز مسافرت در نظر گرفته‌اید محدود باشد و نیاز داشته باشید که قبل از هر چیز به قیمت ویلا توجه کنید. ویلا ارزان اطراف تهران وجود دارد که می‌تواند برای افرادی که هزینه کمتری برای سفرشان در نظر دارند بسیار مفید باشد. اقامتگاه‌ها و ویلاهای سنتی معمولا نسبت به ویلاهای مدرن تر از هزینه‌های مناسب‌تری برخوردار هستند. علاوه بر آن شما می‌توانید امکانات ارائه شده را هم مد نظر قرار دهید و با توجه به آن یک مکان مناسب انتخاب کنید که بتوانید هزینه کمتری صرف کنید. با بررسی ویلاهای اطراف تهران در سایت جاباما می‌توانید اقامتگاه مورد نظرتان را پیدا کنید.

قیمت اجاره ویلا حومه تهران

بر اساس امکانات ارائه شده، متراژ و مکانی که ویلا در آن قرار گرفته است؛ قیمت ویلا حومه تهران بسیار می‌تواند مفید باشد. این محدوده قیمت برای هر شب بین 50 هزار تومان تا 5 میلیون تومان می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین شما با مشخص کردن برنامه سفرتان، تعداد افراد، نوع ویلایی که قصد اجاره آن را دارید انتخاب کنید و با مراجعه به سایت جاباما از قیمت‌های آن در این محدوده قیمتی آگاه شوید.

اجاره ویلا استخردار اطراف تهران

یکی از امکاناتی که اجاره یک ویلا در اطراف تهران را لذتبخش‌تر می‌کند؛ وجود استخر در این ویلاهاست که همراه خانواده و فرزندان خود بتوانید چند روزی استراحت کنید. در اطراف تهران 149 ویلا استخردار وجود دارد که با مراجعه به سایت جاباما می‌توانید عکس‌های این ویلاها و همچنین امکانات و قیمت‌های آن را مشاهده کنید و بر اساس علاقه‌مندی و نیازتان یکی را برگزینید.

اجاره سوئیت اطراف تهران

یک سوئیت جمع‌وجور و زیبا به اندازه یک ویلا ممکن است بتواند برای شما مفید باشد. سوئیت اطراف تهران به اندازه سایر اقامتگاه وجود دارد و به همان اندازه هم دوست داشتنی و پر طرفدار هستند. 25 سوئیت در اطراف تهران وجود دارد که شما در صورت نیاز به رزرو و اجاره آن بهتر است چند روز قبل از آغاز سفرتان از طریق سایت جاباما اقدام به رزرو آن کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها