کد خبر: ۱۳۷۸۲۹۸

اسپیس فریم به دلیل ظاهری شکیل و قیمت به صرفه همیشه در لیست بهترین انتخاب‌ها برای برپایی غرفه نمایشگاهی، استیج برنامه زنده و ... بوده است، اصلی‌ترین دلیل آن این است که قیمت اسپیس فریم نسبت به سازه‌های مشابه مانند داربست بسیار مناسب‌تر است و هزینه‌ی اجاره اسپیس فریم بسیار اقتصادی و به صرفه می‌باشد.

خرید و اجاره با کیفیت‌ترین سازه برای کسانی که قصد شرکت در نمایشگاه‌ها و همایش‌های بزرگ را دارند یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های آن‌ها می‌باشد، بی‌شک برای حضور در نمایشگاه‌های بزرگ داشتن یک غرفه شیک و مقاوم با هزینه‌ی پایین و قیمت مناسب می‌‌‌تواند شما را در روند شرکت و همایش کمک کند.

اما قبل از هر چیزی لازم است که شما آگاهی کاملی نسبت به اسپیس فریم و مزایای آن داشته باشید.

آشنایی اولیه با اسپیس فریم؟

شاید نام اسپیس فریم را کم شنیده باشید، اما ظاهر اسپیس فریم برای شما بسیار آشنا می‌باشد؛ از این سازه بیشتر در ساخت انواع غرفه نمایشگاهی، استیج برنامه زنده و ... استفاده می‌شود.

در نگاه کلی اسپیس فریم یک سازه شبیه به داربست بوده که با قطعات مختلف و اندازه‌های مختلف قابل استفاده است، که این قطعات به وسیله اتصالاتی به نام بست اسپیسی به یکدیگر متصل می‌شوند و برای ساخت انواع سازه‌ها مانند سالن، غرفه، قاب بنر و ... به دلیل نصب بسیار آسان، جابه‌جایی راحت، ظاهری شکیل و مهم‌تر از همه قیمت به صرفه مناسب می‌باشد، همچنین از این سازه شما می‌‌توانید در ساخت انواع سایبان‌ها و یا انباری در پشت بام استفاده کنید.

7 مزیت فوق‌العاده اسپیس فریم

انتخاب هر سازه‌ای می‌بایست مزیت‌های خوبی داشته باشد، تا بتوانیم آن را در گزینه‌های خرید خود برای برپایی غرفه در نمایشگاه، همایش و ... داشته باشیم. اسپیس فریم محبوبیت خود را با مزیت‌های فو‌ق‌العاده خود به دست آورد و می‌‌توان گفت به یک بار مطالعه مزیت‌های آن می‌توان به راحتی به مزیت‌ رقابتی بارز آن پی برد.

همچنین قیمت اسپیس فریم و همچنین هزینه اجاره اسپیس فریم به مزیت‌هایی بستگی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

هزینه اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت اسپیس فریم، مهم‌ترین مزیت آن است

در این شرایط اقتصادی مهم‌ترین معیاری که در هر کاری می‌بایست در اولویت قرار دهید هزینه‌های آن است، نباید بگذارید هزینه‌ها به مقدار سودی که شما از آن کار به دست می‌آورید تجاوز کند.

این کار می‌تواند به منافع شما آسیب بزرگی بزند، اگر برای کسب‌وکار خود ارزش قائل هستید، می‌بایست در صرفه جویی هزینه‌ها حساسیت زیادی به خرج دهید تا در نهایت با سودی خوب خستگی زحماتتان را از تنتان خارج کند.

همان‌طور که اشاره کردیم قیمت اسپیس فریم نسبت به سایر سازه‌ها بسیار مناسب‌تر بوده و می‌تواند در هزینه‌های شما تا حد زیادی صرفه‌جویی کند.

همچنین در کنار قیمت مناسب، هزینه اجاره اسپیس فریم بسیار اقتصادی بوده و اگر شما قصد ندارید صاحب یک سازه شیک سیار شوید می‌‌توانید آن را برای مدتی دلخواه با قیمتی استثنایی اجاره کنید.

  • نصب آسان، ضامن سرعت بخشیدن به کار شما

بی‌شک تدارک دیدن برای برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه بزرگ و مهم بسیار ذهن شما را به خود مشغول می‌کند، پس بهتر است از هر فرصتی برای کاهش این دغدغه‌های فکری استفاده کنید تا بتوانید در نمایشگاه، همایش، برنامه زنده و... که قصد شرکت در آن را دارید خوش بدرخشید.

یکی از مزیت‌های اسپیس فریم نصب و حمل و نقل آسان آن است، به طوری که بعد از چند بار برپایی آن خودتان در نصب قطعات آن استاد خواهید شد.

اسپیس فریم به دلیل ساختار منظم و مکعبی خود به سادگی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در نهایت فضای بسیار کمی از فضای شما را اشغال می‌کنند، از این رو شما با چینش مناسب اسپیس‌ها می‌تواند در فضای محدود ماشین‌ها هم اقدام به جابجایی ‌‎آن‌ها کنید تا در هزینه‌های شما تا حد زیادی صرفه جویی شود.

همچنین این سازه به دلیل سهولت در نصب قطعات در تمامی مراحل حمل و نقل، برپایی و جمع کردن می‌تواند تا حد بسیاری زیادی به کار شما سرعت ببخشد.

  • ایمنی را با کم‌ترین هزینه در اختیار داشته باشید

لازمه انجام هر کاری قبل از فکر کردن به مسائل مالی و اقتصادی ایمنی و حفظ سلامتی و جان همکاران شما می‌باشد، اما اسپیس فریم ایمنی را در کنار قیمت مقرون به صرفه به شما هدیه می‌دهد.

سازه‌های اسپیس فریم از ایمنی و پایداری بسیار بالایی برخوردار هستند و از لحاظ ایمنی کاملا از تمامی استاندارها پشتیبانی می‌کند.

خطراتی همچون ناپایداری سازه، افتادن قطعات آهنی و ... سازه‌های قدیمی را فراموش کنید، با قطعات بسیار محکم و وزن پایین اسپیس فریم سلامتی خود و همکاران گرامی‌‌تان را در خطر نیندازید.

  • ظاهر شکیل اسپیس فریم به غرفه شما زیبایی هدیه می‌دهد

در هر کاری تجمل‌گرایی باعث و بانی اصلی هزینه‌‌های گزاف و زیاد است، گاهی مواقع همین تجمل‌گرایی و ظاهری شیک و اتو کشیده می‌تواند اصلی‌ترین معیار برای رسیدن به هدفمان باشد، امروزه مخاطبان به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهند و هیچ کسی نمی‌تواند این قانون را نقض کند.

شاید تصور ذهنی شما ظاهری تجملی و قیمت به صرفه را تضاد هم بداند و از این دو معیار در کنار یک‌دیگر به عنوان امری غیر ممکن یاد کند.

اما این طور نیست، قیمت اسپیس فریم و هزینه‌های اجاره به صرفه‌ آن در کنار ظاهری شیک خط قرمزی بزرگ بر این قانون است تا ثابت کند می‌تواند ظاهری شکیل را با قیمتی مناسب خرید، کسب و کار خود را با ظاهری شیک به نمایش بگذارید تا مخاطبان به شما اعتماد کنند این اولین قدمی است که می‌تواند شما را در هر کسب و کاری به سودی کلان برساند.

اسپیس فریم در بسیاری از سازه های شیک مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از خدمات دهندگان مجالس عقد و عروسی مثل تالار و باغ تالار از این سازیه جهت دیزاین استفاده می نمایند. در سالن و محضر عقد بسیاری از اکسسوری های عقد و سفره عقد یا حتی جایگاه عروس داماد از این سازه استفاده شود.

در ساخت ورودی و فضای باز باغ تالار این سازه می تواند کمک زیادی به طراحان دکوراسیون نماید. فضای ورودی باغ تالار عروسی، بسیار مهم و حائز اهمیت است. از این جهت نوع دیزاین و تجهیزات استفاده شده در آن با دقت خواصی انجام می شود. اسپیس فریم علاوه بر سهولت استفاده و نصب سریع، امکان فرم دهی به شکل های متفاوت را داراست.

قیمت و هزینه اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

شاید منطقی نباشد که برای یک بار برپایی غرفه در نمایشگاه در طول یک سال دست به خرید سازه اسپیس فریم بزنید، مانعی نیست شما می‌توانید با اجاره اسپیس فریم به مدت دلخواه در هر موقع از سال با هزینه‌ای به صرفه غرفه‌ی خود را برپا کنید.

هزینه اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی نسبت به سایر سازه‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه‌تر بوده تا شما را در برپایی غرفه‌تان با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی یاری کند.

  • در هرجایی که می‌خواهید غرفه‌تان را بنا کنید

همیشه امکانات بودند که انتخاب شما را محدود می‌کردند، سازه‌های قدیمی به شما این اجازه را نمی‌دادند تا شما هر مکانی که بخواهید اقدام به برپایی سازه خود کنید، و این مشکلی بود که بسیاری از افراد را در بعضی مواقع به دردسر می‌انداخت.

اما اسپیس فریم در این مواقع هم حق انتخاب را از شما نمی‌گیرد، این سازه برایش مهم نیست فضایی که شما انتخاب می‌کنید بزرگ باشد یا کوچک، زاویه دار باشد یا بد نقشه، برای اسپیس فریم اهمیتی ندارد به دلیل اینکه اسپیس فریم به نصاب‌های حرفه‌ای این اجازه را می‌دهد تا آن سازه را در متراژهای متفاوت، فضای باز، فضای داخلی، سالن و ... بدون هیچ مشکلی و در ابعاد و اشکال هندسی گوناگون برپا کند.

  • متناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی

اسپیس فریم به دلیل استحکام بالا و پایداری خود امکان استفاده از آن را در هر شرایط آب و هوایی می‌دهد.

  • قیمت اسپیس فریم و هزینه اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت اسپیس فریم و هزینه اجاره اسپیس فریم به معیارهای مختلفی بستگی دارد از جمله مهم‌ترین معیارها می‌توان به شرکتی شما قصد دارید محصول را از آن خریداری کنید اشاره کرد، در نتیجه بسیار مهم است که شرکتی معتبر را انتخاب کنید.

از این رو ما قصد داریم جهت تسهیل در کار شما و خرید اسپیس فریم با بهترین قیمت گروهی معتبر و باتجربه را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید اسپیس فریم بفرمایید.

اسپیس فریم

گروه تولیدی پیام اسپیس

گروه تولیدی پیام اسپیس (https://spacekar.com) فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و با گرده‌ هم آوری تیمی حرفه‌ای، کاربلد و با تجربه و همین‌طور کارگاهی تخصصی و مجهز توانسته تولید اسپیس فریم را از سال 1390 گروه پیام را به طور کامل گرد هم آورد.

در این مدت با ساخت هزاران متر اسپیس فریم و احداث صدها متر فضاهای نمایشگاهی و ... مهارت و تجربه خود را به مخاطبان خود نشان دهد.

هم اکنون گروه تولیدی پیام با تیمی حرفه‌ای و امکانات مجهز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

از مشتریان گروه تولیدی پیام اسپیس می‌توان به:

  •  سازمان زیباسازی شهر تهران

  • موسسه فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام

  • سازمان منطقه آزاد کیش

  • سازمان صدا و سیما

  • سازمان اوقاف و امور خیریه

  •  شهرداری شهرستان فردوس

  • فرود گاه مهرآباد

  •  و بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که همکاران و شرکت‌های تبلیغاتی واسطه اجرا بوده‌اند.

اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها