افتتاح کارخانه جدید گروه صنعتی ایزی پایپ و افزایش ۸۰ درصدی تولید

به بهانه برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران، و در حاشیه این نمایشگاه بعد از بازدید از غرفه‌ی ایزی پایپ گفتگویی صمیمانه با مدیرعامل این گروه صنعتی داشته‌ایم که طی این گفتگو مباحث مهمی مطرح شد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.
به بهانه برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران، و در حاشیه این نمایشگاه بعد از بازدید از غرفه‌ی ایزی پایپ گفتگویی صمیمانه با مدیرعامل این گروه صنعتی داشته‌ایم که طی این گفتگو مباحث مهمی مطرح شد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۷۷۰۴۵

محمدمهدی نجاری مدیرعامل گروه صنعتی ایزی پایپ تشریح کرد حدود ۱۵ سال است که تولیدکننده‌ی لوازم بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی در قالب برند شیرآلات کسری هستند. از سال 1390 برند ایزی پایپ را برای تولید لوله‌های ۵ لایه و اتصالات مربوطه راه اندازی کرده‌اند.

ابتدا با واردات و از سال 1392 مسیر خود رو با تولید ادامه دادیم. از سال 1399 گروه صنعتی ایزی پایپ شکل گرفت و برندهای لوله ایزی‌پایپ و شیرآلات کسری به عنوان زیر مجموعه، فعالیت خود رو ادامه دادند بعد از تاسیس گروه صنعتی فعالیت‌های برندها تشدید شده و افزایش تولید و فروش در مجموعه دو برند تحقق یافت.

ضمنا برنامه‌های گسترده‌ای برای افزایش سهم بازار شیرآلات بهداشتی و لوله و اتصالات ساختمانی در سال‌های آینده وجود دارد که فعالانه در حال گسترش هستند.

وی ادامه داد: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم نمایشگاه امسال از حیث نیل به اهدافی که دنبال می‌کردیم بسیار عالی بود. با توجه به اینکه دو سال گذشته را به خاطر مسائل کرونا از دست دادیم و همه نمایشگاه ها و تجمعات لغو شده بود انتظار می‌رفت نمایشگاه امسال بسیار عالی باشد و مورد استقبال زیادی قرار بگیرد که همینطور هم بود.

مهندس نجاری افزود: هدف ایزی پایپ ارائه و معرفی محصولات جدید و نیز معرفی مجدد و پر قدرت گروه صنعتی ایزی پایپ و اعلام اینکه برندهای کسری و ایزی پایپ در قالب برند گروه صنعتی به فعالیت می‌پردازند بوده است. به لطف خدا ما در این نمایشگاه به تمام خواسته‌های برنامه‌ریزی شده‌ی خودمان رسیدیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایزی پایپ اعلام کرد: ما در ۴ روز نمایشگاه پذیرای روزانه 1500 و در مجموع بیش از 6 هزار نفر بازدیدکننده بودیم که از غرفه گروه صنعتی ایزی پایپ دیدن کردند. روزانه حدود ۱۰ الی ۱۵ جلسه کاری مهم در محل غرفه برگزار گردید که باعث تقویت روابط گروه و مشتریان بالقوه و بافعل مجموعه گردید. در مجموع طی جلسه‌ای که صبح روز بعد از پایان نمایشگاه به صورت داخلی با مدیران گروه صنعتی داشتیم حضور در نمایشگاه بسیار رضایت بخش ارزیابی شد.

مهندس نجاری تصریح کرد: امسال و در تیرماه ۱۴۰۱ کارخانه‌ی جدید گروه صنعتی ایزی پایپ در شهرک صنعتی شمس آباد افتتاح شد. کارخانه‌ای که زمین آن دو سال پیش خریداری شده بود و در طول این دو سال عملیات عمرانی برای ساخت و راه اندازی کارخانه انجام شد و فاز اول آن را به بهره‌برداری رساندیم. در این فاز بخش عمده ای از ماشین آلات کارخانه نصب و راه اندازی شدند و از نیمه دوم تیر ماه ۱۴۰۱ با ظرفیت کامل مشغول به تولید هستند. در فاز اول تا پایان سال جاری تعداد کارکنان گروه صنعتی ایزی پایپ از ۳۰۰ نفر فعلی به ۶۰۰ نفر افزایش می‌یابند.

وی ادامه داد: چشم انداز و برنامه‌ای که ما برای گروه صنعتی ایزی پایپ در ادامه فعالیت داریم بسیار گسترده است و برنامه‌های بسیار زیادی برای ارتقای تولید،‌ افزایش سهم بازار و گسترش چشم گیری در اشتغال و صادرات خواهیم داشت. فقط در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی در افق چشم انداز ۵ ساله به 5 هزار نفر نیروی انسانی شاغل و بیمه شده در گروه صنعتی ایزی پایپ خواهیم رسید. برنامه‌های توسعه بسیار زیادی داریم که سبد محصولات مان بسیار گسترده‌تر خواهد کرد. از نظر کیفیت و کمیت به یاری خدا متحول خواهیم شد و حجم تولید را تا پایان سال ۸۰ درصد افزایش خواهیم داد.

آقای نجاری مدیرعامل گروه صنعتی ایزی پایپ افزود: در زمینه صادرات در سال‌های اخیر کارهایی انجام شده و با وجود محدودیت‌های موجود حجم مشخصی صادرات داشته‌ایم. از امسال نیز برنامه‌های جامع‌تری برای گسترش صادرات داریم. برنامه‌هایی برای شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و توسعه بازارهای صادراتی هم در زمینه شیرآلات بهداشتی، هم در زمینه لوله و اتصالات بهداشتی ساختمان داریم که موجب گسترش فروش ارزی مجموعه گروه صنعتی ایزی پایپ خواهد شد. تا امروز مقصد صادراتی ما کشورهایی مثل عراق و افغانستان و آسیای میانه بوده است ولی دید ما فراتر از این بوده و نیم نگاهی به بازارهای افریقا و حتی برای صادرات به اروپا برنامه‌هایی در آینده نزدیک داریم.

ایشان افزودند: متاسفانه ضوابط دست و پا گیر بی‌داد می‌کند. چه برای مسائل داخلی چه برای موضوع صادرات. امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه ویژه تری بکنند. من بارها گفته‌ام برداشته شدن این موانع باعث می‌شود تولیدکننده بتواند تمام انرژی و فکرش را در زمینه کار و افزایش تولید متمرکز کند. این ضوابط دست و پا گیر فقط اتلاف کننده‌ی پول و انرژی و زمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها