دادستان عمومي و انقلاب مرکز هرمزگان در بازديد از پيست موقت موتورسوار بندرعباس گفت: صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان بايد جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدي صورت گيرد.
دادستان عمومي و انقلاب مرکز هرمزگان در بازديد از پيست موقت موتورسوار بندرعباس گفت: صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان بايد جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدي صورت گيرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۷۷

 

هرمزگان-جام جم انلاین-دادستان عمومي و انقلاب مرکز هرمزگان در بازديد از پيست موقت موتورسوار بندرعباس گفت: صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان بايد جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدي صورت گيرد.

 

عليرضا احمدي منش افزود: وظيفه حاکميت است که زيرساخت ها ي لازم براي ورزش موتور سواري را آماده کند.

 

وي ادامه داد: دادستاني اين موضوع را به طور جدي از طريق استانداري هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازي و سازمان حمل و نقل پيگيري خواهد کرد تا اگر شد در همين پيست موقت، و اگر امکان اجرا در مکان فعلي وجود نداشت در جايي مناسب تر مکاني در اختيار هيئت اتومبيلراني و موتورسواري استان قرار بگيرند.

 

دادستان عمومي و انقلاب مرکز هرمزگان خاطرنشان کرد: مکان جديد بايد يک پيست مناسب استاندارد و شکيل داشته باشد که در شأن بچه هاي هيأت اتومبيل راني و موتور سواري باشد.

احمدي منش اظهار داشت: بحث ديگر که بايد پيگيري شود اين است که آيا اين دوستان موتور سوار موارد قانوني را رعايت ميکنند يا خير؟ هيات موتور سواري و اداره کل ورزش و جوانان مي بايست هياتي را تشکيل دهند تا در خصوص چالش ها و موانع قانوني مثل موضوع گواهينامه ورزشکاران ، وجود مستندات قانوني براي موتور هاي مورد استفاده تصميم گيري شود.

 

وي افزود: نتيجه اين بررسيها ميبايست بعد از تعيين و تکليف، در شوراي تأمين و دادستاني بررسي شوند تا ان شاءاللّه يک راهکار خوب و قانوني پيدا کنيم تا دوستان موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پيست و برگزاري تمرين و مسابقات را نداشته باشند.

 

دادستان عمومي و انقلاب مرکز هرمزگان اضافه کرد: موضوع بعدي اين است که آن دسته از موتور سواراني که قانون مدار هستند بايد از آن دسته از افرادي که قانون را رعايت نمي کنند جدا شوند.

 

احمدي منش گفت: موتور هاي موجود بايد سنددار شوند تا به راحتي بتوانند در مسير رسيدن به پيست رفت و آمد کنند و با آن دسته از موتور سواراني که در شهر براي امنيت مردم مزاحمت ايجاد مي کنند به طور جدي برخورد مي شود.

وي تصريح کرد: صف موتورسواران ورزشکار از قانونشکنان بايد جدا شوند تا با افراد قانون شکن برخورد جدي صورت گيرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها