مدير کل کمیته امداد استان کرمان از آغاز توزیع 3هزارسری لوازم خانگی در بین خانواده های مددجو ونیازمند سراسر استان کرمان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبرداد. 
کد خبر: ۱۳۷۳۲۱۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛ناصرعسکری نژاد،درمراسمی که با حضورامیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، حجت الاسلام حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان کرمان برگزار شد گفت:کمیته امداد وظیفه خود می داند در زمینه امیدآفرینی،شادی و نشاط خانواده های تحت حمایت اقدام کند.
 
وی افزود:سه هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده های محروم ارائه می شود.

وی تصریح کرد:سه هزار سری لوازم مذکور در مجموع شامل دو هزار و ۱۴۴ کولر،۶۸۰ یخچال،۱۰۰ منبع آب،۳۰۰ بخاری و جاروبرقی است.

عسکری نژاد،با قدردانی ویژه از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش به جهت همکاری در رزمایش های مشترک کمک های مومنانه؛افزود:سه هزار سری لوازم این دوره نیز توسط لجستیک قرارگاه جنوب شرق ارتش میان جامعه هدف توزیع می شود.
 
وی با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله"حمایتی و معیشتی"و "توانمندسازی"دنبال می شود؛افزود:علاوه بر کمک های موردی،ماهیا نه مبلغی از۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر اساس بعد خانوار در قالب مستمری به حساب خانوار تحت حمایت واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد:احداث مسکن،توزیع جهیزیه،کمک های تحصیلی و... از دیگر خدمات امداد به مددجویان است.
 
وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی گفت: استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات اشتغال رتبه برتر را در زمینه ایجاد اشتغال در بین ادارات کل کمیته امداد در سراسر کشورکسب کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها