مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تحویل ۳۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ماهه امسال خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تحویل ۳۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۵۱۱۶
تحویل ۳۲۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمانبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یحیی صادقی،بابیان اینکه امروزه مسکن ازجمله گران‌ترین و مهم‌ترین نیاز افراد هر جامعه است گفت:به همین منظورتأمین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی ازاولویت‌های مهم این نهاد است.

وی بیان کرد:از ۳۲۵ واحد مسکن تحویل‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در هفت‌ماهه امسال ۱۲۱ واحد با مشارکت کمیته امداد،سازمان برنامه‌وبودجه و بنیاد مسکن،۵۹ واحد با همکاری کمیته امداد،سپاه و بنیاد مسکن و ۱۴۵مورد نیز از اعتبارات کمیته امداد احداث و تحویل مددجویان استان شده است.

وی از تعمیر ۶۷ چشمه سرویس بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در هفت‌ماهه امسال خبر دادو افزود:برای تعمیر این تعداد سرویس بهداشتی یک میلیارد و 637 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی داردافزود:تلاش داریم باساخت،خرید، تعمیر،بهسازی و بازسازی ومقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی،ضمن تشکر از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت:طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها