برای درمان زودانزالی چی بخوریم؟

درمان زود انزالی دغدغه اصلی بسیاری از افرادی است که با این مشکل دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.
درمان زود انزالی دغدغه اصلی بسیاری از افرادی است که با این مشکل دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۷۲۹۴۷

روش‌های درمان طبیعی همیشه نتیجه مطلوبی ندارد، تنها زمانی می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید که بر حسب علم انتخاب شده باشند.

ممکن است برخی از پزشکان به شما روش‌هایی را پیشنهاد کنند که نه‌تنها نتیجه درستی ندارد، بلکه به‌ مرور زمان سبب ایجاد مشکلات جدی تر مانند نفوذ و... شود. 

در نتیجه اگر می‌خواهید برای درمان زود انزالی خوراکی‌های محبوب را شناسایی کنید و واقعاً یک روش درست را پی بگیرید، استفاده از هرکدام از موارد زیر و تمام آن‌ها در کنار هم می‌تواند یک راهکار عالی باشد.

بهترین غذاها و مواد مغذی برای رفع مشکل زود انزالی

فواید استفاده از خوراکی‌هایی مانند موز، سیب، انبه و... را شنیده‌اید، اما احتمالاً دقیقا می‌دانید که کدام یک می‌تواند واقعاً برای شما یک تکنیک درمانی واقعی و کاربردی باشد پس با ما در ادامه همراه باشید.

میوه

فواید خوردن میوه از زمان کودکی در ذهن ما به وجود آمده است. مدام در تلویزیون، رسانه‌ها و رادیو در مورد مزیت‌های میوه برای سلامتی بدن صحبت می‌شود. یک مطالعه در سال 2001 در میلان که به بررسی عوامل غذایی و سقط جنین خود به‌ خودی پرداخت، نشان داد که خوردن تنها دوتکه میوه در روز می‌تواند احتمال سقط جنین را تا 70 درصد کاهش دهد.

چیزی که نگران‌کننده است، بررسی اخیر وزارت بهداشت نیوزیلند نشان داد که بخش مهمی از این مشکل به این دلیل است که مردان میوه را در زنجیره غذایی خود قرار نمی‌دهند. خوردن روزانه دوتکه میوه می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی کنترل کند. به‌هرحال یکی از بزرگترین مشکلاتی که انزال زودرس در مردان و عدم ارضای درست برای خانم‌ها به وجود می‌آورد این است که جنین دچار مشکلات جدی می‌شود.

گردو یک خوردنی بی‌نظیر!

گردو بی‌نظیر است و اگر دچار مشکلات شدید زود انزالی هستید، استفاده از آن می‌تواند روند درمان شما را تا 50 درصد سریعتر کند. درصورتی‌که پس از انزال دچار ضعف‌های شدید و همین‌طور ناهنجاری‌های فیزیکی می‌شوید و اگر پاهایتان سست می‌شود و قدرت حرکت خود را در دقایق اول بعد از رابطه از دست می‌دهید، استفاده از گردو به‌عنوان یک روش درمان کننده، به‌صورت ویژه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود.

عدس را فراموش نکنید

عدس یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای کسانی است که درگیر مشکلات شدید جسمانی هستند. افرادی که از لاغری رنج می‌برند و یا این که قوای جسمانی آن‌ها برای برقراری رابطه جنسی کافی نیست، باید عدس را هر روز مصرف کنند که در این مورد در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین در طب سنتی گفته شده که خوردن عدس راه مناسبی می باشد تا بر هوس خود برای جلوگیری از استمناء کنترل بیشتری داشته باشید.

یکی دیگر از مواد غذایی رایج در هر خانواده که می‌توانید از آن به‌عنوان غذا برای درمان زود انزالی استفاده کنید عدس نام دارد. در عدس ما با مقادیر زیادی فولیک و پروتئین روبرو هستیم. مطالعات نشان می‌دهد که عدس علاوه بر تأثیر فوق‌العاده‌ای که روی قوای جنسی دارد، می‌تواند موجب رفع مشکلات کاهش تراکم اسپرم شود. روزانه باید یک کاسه عدس را در رژیم غذایی خود قرار دهید که می‌تواند به شکل پودرهای مخصوص خوراکی‌ها و کاری، سالاد و غیره باشد. دقت کنید که مصرف عدس معمولاً برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند اما درصورتی‌ که درگیر بیماری‌های سخت مانند سندروم روده و... هستید بهتر است که در این مورد با پزشک خود مشورت‌های لازم را داشته باشید.

تخم‌مرغ – حاوی مقادیر ویتامین بی 1

تخم‌مرغ البته در برنامه‌های ورزشی نیز معمولاً دیده می‌شود اما این بار قصد داریم در مورد یکی از ویژگی‌های مثبت و تأثیرگذار آن صحبت کنیم.

تخم‌ مرغ به افزایش اعتمادبه‌نفس و خستگی شما کمک می‌کند که هم می‌تواند عاملی برای درمان سریع‌تر زود انزالی باشد و این امکان وجود دارد که سفیده و زرده آن را بسته به نیاز خود جدا کنید. درصورتی‌که با مشکلات شدید کبدی روبرو هستید در مورداستفاده از تخم‌مرغ احتیاط کنید، البته معمولاً لازم نیست که هر هفته تعداد مشخصی تخم‌مرغ مصرف کنید و بهتر است در طول یک هفته، سه تا از وعده‌های مصرفی خود را به استفاده از این غذا اختصاص دهید.  می‌توانید تخم‌مرغ را به اشکال مختلف مانند تخم‌مرغ آب پز، املت، کاری و غیره بخورید؛ همچنین فراموش نکنید که تخم‌مرغ در حالت آب پز می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

قارچ انتخابی برای درمان زود انزالی

قارچ یک معجزه‌گر جادویی است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتی اگر در سلامت جسمی و شرایط فیزیکی نرمالی هستید باز هم برای قارچ اهمیت ویژه‌ای قائل شوید. اگر جستجویی در وب در مورد مزیت‌های قارچ داشته باشید احتمالاً متوجه می‌شوید که چرا ما اصرار داریم قارچ را هر روز استفاده کنید. قارچ دارای چندین ماده مغذی است که به عملکرد تولید مثل مردان کمک می‌کند. آنها شامل کولین، ویتامین D و روی هستند که البته برای هر بدن سالمی ضروری خواهد بود و چه ‌بهتر که خانم‌ها نیز در برنامه غذایی روزانه خود قارچ را قرار دهند.

می‌توان قارچ را به‌عنوان غذای درمان زود انزالی در یک خوراک مانند انواع پیش‌غذا، دسر و سالاد یا غذای اصلی در وعده‌های روزانه خود قرارداد.

میخک

شاید یکی از عجیب‌ترین عنوان‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد که در روند درمان انزال زودرس تأثیرگذار است، میخک باشد. میخک گیاهی بی‌نظیر است که می‌توان از آن به‌عنوان دم‌نوش و همین‌طور ادویه در غذاها استفاده نمود.

یکی دیگر از محصولات خانگی که به ‌راحتی در دسترس است و می‌تواند به مردان کمک کند از که مشکل زود انزالی خود را درمان کند، با نام میخک شناخته می‌شود. برای افزایش سطح تستوسترون اگر در مقادیر کم‌مصرف شود، قدرتمند است. 50 درصد از عصاره می‌تواند به طور مستقیم به مشکل انزال زودرس کمک کند زیرا فواصل پس از انزال را بیشتر می‌کند و البته که میخک یکی از پرفروش‌ترین و شناخته ‌شده ‌ترین گیاهان دارویی در جهان برای رفع این مشکل است.

چگونه انزال را کنترل کنیم؟

البته که کنترل کردن انزال به ‌وسیله تفکر و قدرت ذهن نیز موضوع مهمی خواهد بود. برای درمان این مسئله لازم است که در درجه اول تغذیه خود را کنترل کنید. پس از آن به این فکر کنید که آیا تنش به وجود آمده در ذهن شما می‌تواند تأثیری روی روند کار شما داشته باشد؟ در نتیجه بهتر است که آن را هر چه زودتر از زندگی خود حذف کنید. درصورتی‌که شریک جنسی شما از رابطه ناراضی است، حتماً باید در این مورد با پزشک و روان‌شناس مشورت کنید، انبه، انواع گیاهان خوراکی سبز، پسته، بادام و معجون‌هایی که با ترکیب شیر ساخته می‌شوند نیز می‌توانند روی این موضوع تأثیرگذار باشند.

منبع: tarksari.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها