دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای تابستان 1401 ثبت نام در بیش از 20 دوره آموزشی و کارگاهی با حضور اساتید توانمد را آغاز کرد.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای تابستان 1401 ثبت نام در بیش از 20 دوره آموزشی و کارگاهی با حضور اساتید توانمد را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۴۷۵
خراسان رضوی - جام جم آنلاین - مرکز معرفت افزایی و مهارت آموزی این نهاد علمی فرهنگی، ثبت نام دوره های تابستانی که با حضور اساتید توامند در موضوعات مختلف و جذاب برنامه ریزی شده را  آغاز کرد.در این جشنواره تابستانی بیش از 20 دوره و کارگاه آموزشی با موضوعات «قرآنی» «رایانه‌ای» «مهارتی» « تربیت و سلامت» و « حرفه‌ای و کسب و کار» برنامه ریزی شده که به قبول‌شدگان در دوره ها، گواهی‌نامه پایان دوره معتبر از سوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سازمان فنی و حرفه‌ای و مرکز ملی پاسخگویی اعطاء خواهد شد.
حجةالاسلام احمدی سینایی، مدیر مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی ویژگی‌های این دوره‌ها را تخفیفات بسیار زیاد و بهره مندی از اساتید توانمند، متعهد و باتجربه اعلام کرد.
وی افزود: از تمام علاقه مندان به این موضوعات با هر میزان از تحصیلات و اشتغال دعوت می کنیم از این خوان گسترده حضرت رضا علیه السلام به میزبانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بهره مند شوند.
مدیر مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی بیان داشت:  درموضوع قرآنی، روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید مقدماتی قرآن، تجوید پیشرفته قرآن، در زمینه رایانه مهارت‌های هفت گانه (ICDL) فتوشاپ مقدماتی و طراحی سایت حرفه‌ای (برنامه نویسی مقدماتی) برگزار می شود.
وی افزود: در مباحث مهارتی مکالمه عربی با لهجه عراقی (ویژه زائران اربعین)، عکاسی با موبایل، آموزش کیک خامه‌ای (مقدماتی)، آموزش خط تحریری با خودکار (مقدماتی و پیشرفته) و در موضوع تربیت و سلامت  احکام اختصاصی بانوان (عمومی)، مهارت برقراری ارتباط مؤثر،  شناخت بیماری‌های مردان، شخصیت شناسی بر اساس MBTI و سبک‌های فرزندپروری با تاکید بر روانشناسی اسلامی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام احمدی سینایی گفت: در زمینه آموزش‌های حرفه‌ای و کسب و کار دوره های  بورس (اصول، تحلیل و معامله)، کاربر ماساژ، حسابداری مقدماتی،  مدیریت شبکه‌های اجتماعی ومهارت قراردادنویسی را برگزار می کنیم.
وی افزود: علاقمندان به موضوعات ذکر شده برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر از دوره ها به سایت مرکز معرفت و مهارت به نشانی Maharat.Razavi.ir  مراجعه کنند.
شایان ذکر است مرکز معرفت افزایی و مهارت‌آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضوی وابسته به آستان قدس، برگزارکننده دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح دانش، معرفت، بصیرت و مهارت هموطنان و محبان امام رئوف می باشد و در دوره همگیری کرونا نیز از طریق مجازی دوره های آموزشی خوبی را با موفقیت برگزار کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها