معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز

انتخاب ۱۲دانش آموز البرزی در مرحله کشوری پرسش مهر رییس جمهور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز می گوید ۱۲ دانش آموز این استان در بیست و دومین دوره پرسش مهر رییس جمهور منتخب کشوری شدند.
کد خبر: ۱۳۷۰۵۷۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سردار فتح الهی» با اشاره به اینکه پرسش مهر رییس جمهور به دنبال نهادینه کردن سوال و پرسشگری درگروه سنی دانش‌آموزی است،افزود: مهرداد نصیریا ن فر از مدرسه امام حسن عسگری(ع) ۲، نادیا محمودی از مدسه حاج جعفر بیگلری یک و ریحانه نوروزی از مدرسه علامه حلی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و حدیثه کاکائی همپا از مدرسه حضرت زینب (س) از آموزش و پرورش ساوجبلاغ در بخش سخنی با رییس جمهور منتخب کشوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: مهتاب عباسی در رشته فتومنتاژ در بخش هنرهای دستی تجسمی در پرسش مهر رییس جمهور رتبه اول و سارینا قهرمانی در رشته داستانی در بخش فیلم کوتاه هم رتبه سوم پرسش مهر رییس جمهور را کسب کرد.

وی بیان داشت: زهرا حسن خانی، مائده خالصه حسینی و مرضیه بختیاری در رشته نشریه الکترونیکی  و وبلاگ نویسی در بخش رسانه و فضای مجازی از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در پرسش مهر رییس جمهور موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند.

فتح الهی یادآورشد: الینا آقا جعفری، سونیا باقری راجعونی و سیده مبینا سادات در رشته پوستر و طراحی در بخش هنرهای تجسمی حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

وی تصریح کرد: وی بیان داشت: پرسش مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ زمینه ساز رشد و پرورش فرزندانمان در راستای تحقق سازی آرمانهای ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: این پرسش که همواره از سوی رییس جمهوری ایران در ابتدای سال تحصلی مطرح می شود درایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری دانش آموزان موثر است.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در آغاز سال تحصیلی رییس جمهور با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که « ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟».

وی با بیان اینکه در فراخوان ملی بیست و دومین دوره پرسش مهر رییس جمهور ۲۱۵ هزار دانش آموز البرزی شرکت کردند، افزود: ۴۷۳ اثر دانش آموزی در دبیرخانه استانی مورد داوری قرار گرفت.

فتح الهی گفت: در بخش پرسش مهر ۴۷ نفر و در بخش ویژه شهید لندی ۱۴ نفر به  دبیرخانه کشوری پرسش مهر رییس  جمهور معرفی شد که از این تعداد ۱۲ دانش آموز منتخب شد.

وی تاکید کرد: علاقه مندان آثار خود را در بخش فرهنگی که شامل شعر، داستان کوتاه، قسمت رسانه و فضای مجازی، وب نوشت، ویدئوکست و در بخش هنری قسمت هنرهای تجسمی چون پوستر، عکاسی، تصویرسازی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی نستعلیق ارسال کردند.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها