برای انزلی‌چی‌ها ملوان فقط یک تیم فوتبال نیست

ببینید | داستان یک شهر و یک تیم

این روزها مردمان شهر انزلی در استان گیلان به واسطه قهرمانی تیم ریشه دار ملوان در لیگ دسته اول کشور و صعود مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال ایران بسیار شادمان هستند.
کد خبر: ۱۳۷۰۳۰۱
نویسنده مهدی شریعت ناصری - خبرنگار جام جم در گیلان
تعداد بازدید : 32

باید به شهر انزلی بروید تاشور و شعف مردم این دیار بابت صعود تیم محبوبشان به لیگ برتر پس از 7 سال، برایتان نمایان شود.

مردم انزلی فقط تیم ملوان را یک تیم فوتبال نمی دانند. برای مردمان با فرهنگ و فوتبال دوست این شهر، نماد مردانگی و پهلوانی است.

در این شهر پیر و جوان، مرد و زن همه و همه از این موفقیت بسیار مسرور و خوشحال هستند. باید گفت تیم ملوان برای مردم این شهر فقط یک تیم فوتبال نیست، بلکه نماد فرهنگ است.

مردمان این شهر این تیم را می پرستند و با موفقیت آن خوشحال و با ناکامی آن غمگین می شوند. مردم شهر انزلی تیم فوتبال ملوان را به مانند یکی از از اعضای خانواده خود می دانند.

اسطوره های این تیم هم همیشه در یاد و خاطره مردمان این شهر زنده هستند. نفراتی چون مرحوم سیروس قایقران، غفور جهانی و بهمن صالح نیا. و حالا همه این صعود خوشحالند.

ملوان پشتیبانی نیاز دارد

اسدالله عباسی استاندار گیلان در خصوص صعود تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به لیگ برتر می‌گوید: روزهای طولانی بود که مردم شهر انزلی و هواداران ملوان در استان گیلان منتظر جشن قهرمانی و حضور ملوان در سکوی قهرمانی لیگ بودند. خدا را شاکریم که با همت کادر فنی و عوامل باشگاه این آرزو برای فوتبالدوستان گیلانی و هواداران ملوان در سرتاسر ایران محقق شد و تیم شایسته ملوان بندر انزلی پس از سالهای زیاد به لیگ برتر صعود کرد.

استاندار گیلان در انتها گفت: در دولت جدید به شدت به دنبال تقویت زیرساخت های ورزشی در انزلی هستیم تا این پشتیبانی ها باعث درخشش تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر شود و شور و شعف را برای مردم خونگرم و ورزش دوست انزلی به ارمغان آورد.

سعید دلاور؛ هواداران ملوان: ما هوادارن روزهای بسیاری را برای رسیدن به لیگ برتر در زیر باران و آفتاب سوزان روی سکوهای استادیوم ورزشی انزلی گذراندیم. این 7 سال به سختی برای هواداران ملوان گذشت و آنها در این سال ها همیشه منتظر صعود به لیگ برتر و قرار گرفتن ملوان در جایگاه اصلی خود بودند. این سالها تیم ملوان از مشکلات بسیاری رنج برد ولی در این یک سال اخیر با مدیریت خوب مدیرعامل این تیم، پژمان نوری که از بزرگان و اسطوره های ورزش استان گیلان و شهر بندر انزلی هستند و با درایت و کار خوب فنی مازیار زارع کاپیتان سالهای دور تیم ملوان توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم و هم در لیگ قهرمان شویم و هم جشن صعود به لیگ برتر را با مردمان ورزش دوست شهرمان بگیریم.

یاسر امیری؛ هواداران ملوان: در ۷ سال اخیر بابت حضور نداشتن این تیم مردمی در لیگ برتر فوتبال کشور غمگین بودیم و این سال‌ها به سختی برای هواداران پرشور ملوان گذشت. هر سال به امید قهرمانی و صعود به لیگ برتر در استادیوم ورزشی شهر انزلی به تشویق تیم ملوان می پرداختیم اما بالاخره امسال به آرزوی چندین ساله خود رسیدیم. البته صعود به لیگ برتر به معنای اتمام کار نیست از مسئولین استان انتظار داریم حمایت ویژه ای از تیم ملوان انجام دهند تا این تیم با تقویت خود بتواند در لیگ برتر حضوری قدرتمند و آبرومند برای استان گیلان رقم بزند. یک تشکر ویژه هم از بازیکنان با غیرت تیم ملوان دارم این جوانان با انگیزه سبب شدند شور ، شعف و خوشحالی به شهر انزلی برگردد تا مردمان این شهر از موفقیت تیم ریشه دار خود خوشحال و مسرور باشند.

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها