دکتر مراد عنادی مدیرعامل موسسه فرهنگی ،مطبوعاتی جام جم و هیئت همراه در جریان بازدید از دفتر سرپرستی جام جم البرز با اشاره به اینکه فعالیتهای تولید محور باید محورفعالیت دفاتر سرپرستی روزنامه جام در استانها باشد ،تصریح کرد: درزمینه تولیدات ویدئویی ،فضای مجازی و فعالیت تولید محور سرپرستی روزنامه جام جم البرز الگویی مناسب برای دفاتر استانهااست
کد خبر: ۱۳۶۸۵۲۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مدیرعامل موسسه فرهنگی ،مطبوعاتی جام جم که در اولین بازدید دوره ای خود به استان البرز سفر کرده بود به ظرفیتهای بالقوه استان در زمینه های کشاورزی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار داشت:ایران کوچک(استان البرز) در عین داشتن نقاط قوت و ظرفیتهای بالقوه با معضلات و مشکلات عدیده ای از جمله مهاجر پذیری و مشکلات زیست محیطی روبروست که این امر عرصه را برای فعالیتهای رسانه ای  بیش از پیش فراهم کرده است.

دکتر عنادی با بیان اینکه روزنامه جام جم براساس آمار موجود بیشترین فروش روزنامه را د راستانهای کشوربه خصوص استان البرز دارد تصریح کرد:روزنامه جام جم به عنوان بازوی توانمند رسانه ملی با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و باتجربه خود به عنوان روزنامه فرهنگی و اجتماعی در خدمت مردم است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ،مطبوعاتی جام جم به اهمیت توجه به رسالت رسانه ای در دفاتر سرپرستی جام جم در استانها اشاره و اظهار داشت:انتظار داریم دفاتر سرپرستی استانها نوآوری،خلاقیت و به روز بودن ،استفاده از فضای مجازی ،تولیدات ویدئویی را در تولید سوژه های خبری مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت دفتر مرکزی روزنامه جام جم کمک بیشتر و توجه به دفاتر استانی برای فعال شدن بیش از پیش این مراکز است خاطرنشان کرد: تحریریه های ساکن دفاتر استانی باید به تحریریه فعال و پویا تبدیل شوندو یک هم افزایی میان تحریریه و فضای مجازی برقرار شود.

دکتر عنادی به سرمایه گذاری بیشتر در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد:در حوزه جام جم آنلاین و فضای مجازی بیشتر سرمایه گذاری خواهد شد و ما تلاش بیشتری خواهیم کرد .

وی با بیان اینکه تاکنون بخش جام جم آنلاین مصرف کننده بوده است وتحریریه تولید کننده گفت: تلاش خواهیم کرد در آینده جام جم آنلاین را به تولید کننده اخبار و گزارش های خبری تبدیل کنیم و این بخش تبدیل به تامین کننده خوراک خبری برای فضای مکتوب باشد وبه عنوان مکمل بخش مکتوب عمل کند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ،مطبوعاتی جام جم در بخش دیگری از مصاحبه خودعصر حاضر را عصر رسانه ها  نامید و گفت:رسانه ها می توانند کمکهای زیادی به مسئولان و مدیران کشور کنند و با همکاری رسانه ها مشکلات کشور و مردم زودتر حل خواهد شد.

وی به نقش رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم اشاره کرد و گفت:رسانه ها علاوه بر انعکاس مشکلات و نارسایی ها باید با ارائه راهکار در حل مشکلات کشور سهیم باشند.

دکتر عنادی در پایان به هجمه  و جنگ نرم و بمباران تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:باید در این هجمه تبلیغاتی به گونه ای عمل کنیم که مردم را اغنا کنیم ولازمه این اغنا، واقع بینی و واقعی بودن اطلاعات و اخبار ماست.

در ادامه سفردکتر عنادی  مدیرعامل موسسه فرهنگی ،مطبوعاتی جام جم به استان البرز

وی از صداوسیمای استان نیز بازدید کرد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ،مطبوعاتی جام جم با علی صادق مقدسی مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز دیدار وبر گسترش همکاریها تاکید شد.

درسفر مدیر عامل موسسه فرهنگی،مطبوعاتی جام جم به البرزسیداکبر یعقوبی مدیر ارتباطات وحمید رضا عابدی معاون بازرگانی و اجرایی امور استانهای موسسه جام جم وی راهمراهی کردند. درپایان این دیدار عنایت احمدی معاون خبرصداوسیمای البرز و محمد تقی حسنی گردکوهی سرپرست روزنامه جام جم البرز نیز با هم دیدارو طرفین بر همکاری های بیش از پیش تاکید کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها