با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاز اول واحد تولیدی کلسینه دولومیت نهاوند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۶۷۸۸۳
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، صبح امروز و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی و شهرستانی فاز اول واحد تولیدی کلسینه دولومیت نهاوند به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی که سومین واحد تولید سنگ نسوز در کشور است سالیانه ۳۳ هزار تن فرآورده نسوز به بازارهای ملی و منطقه‌ای از جمله همسایگان غربی، عراق و ترکیه صادر می‌کند.

این واحد که در فاز اول ۳۳ هزار تن مواد اولیه مورد استفاده در صنایع نسوز  تولید می‌کند برای بیش از۴۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم فراهم خواهد کرد و با راه‌اندازی فاز دوم این تعداد چندبرابر خواهد شد.

واحد تولیدی کلسینه دولومیت  نهاوند در سه فاز اجرایی می‌شود که فاز دوم آن در آینده و با تخصیص اعتبار جدید شروع خواهد شد، ظرفیت تولیدی این واحد در صورت اجرای  فاز دوم آن تا ۱۰۰ هزار تن قابل افزایش است.

برای شروع به کار فاز اول این واحد بزرگ تولیدی حدود ۱۲۰ میلیارد تومان از محل منابع شرکت فرآوری صنایع نسوز ایران هزینه شده و از مزایای این واحد که عملیات اجرایی آناز ابتدای سال ۱۴۰۰  شروع شد می‌توان به تجهیز به فناوری‌های روز با آلایندگی کمتر و  نیاز به نیروی انسانی کمتر اشاره کرد.

در حال حاضر سه کارخانه کلسینه دولومیت در سطح کشور شامل کارخانه دولومیت اصفهان، کارخانه دولومیت دهاقان اصفهان و کارخانه دولومیت نهاوند وجود دارد.
 
 
کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با حضور وزیر کار افتتاح شد
 
کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با حضور وزیر کار افتتاح شد
 
کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با حضور وزیر کار افتتاح شد
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها