با گذشت بیش از 15 سال از زمان شروع عملیات طرح تعریض محور فیروزکوه – سمنان هنوز هم به بهره برداری نرسیده و مشکلات زیادی رو برای کاربران و مردم حاشیه این محور ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۵۷۳۳

به گزارش جام جم آنلاین تهران،عملیات تعریض و بهسازی محور فیروزکوه – سمنان با هدف تأمین تردد ایمن، کنترل ترافیک موجود و ارائه خدمات بهتر به راهبران جاده از سال 1385 آغاز شد.

 طرح چهار بانده شدن محور فیروزکوه – سمنان بطول 82 کیلومتر بیش از یک دهه آغاز شده که بيش از 27 كيلومتر ازاین محور حدفاصل سه راهي اميريه تا گردنه بشم در حوزه راه استان تهران قرار دارد

با گذشت بیش از 15 سال از زمان شروع عملیات ؛ این طرح ملی هنوز هم به بهره برداری نرسیده و مشکلات زیادی رو برای کاربران و مردم حاشیه این محور ایجادکرده است.

فرماندار فیروزکوه گفت : این طرح از ردیف بودجه استانی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران کد تامین بودجه گرفته بود که با تلاشی که در طول یکسال گذشته داشته ایم تامین بودجه طرح به ردیف ملی جابجا شد.

ابوالقاسم مهری افزود : با این جابجایی و تامین کسری بودجه موجود ۱۰ کیلومتر از مسیر باقیمانده برای انجام عملیات تعریض ، پیمان سپاری شده است.

وی گفت : با توجه به اینکه این محور هم اکنون هم زیر بار ترافیکی قرار دارد برای ایمن سازی ،روکش آسفالت ، خط کشی ها ، نصب تابلو علائم و گاردریل ، اختصاص 46 میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در کمیته برنامه ریزی این شهرستان تصویب شد.

بر اساس آمارهای موجود، سالانه حدود چهار میلیون نفر در مسیر حادثه‌خیز سمنان- فیروزکوه تردد می‌کنند و این امر حساسیت توجه به این محور مهم مواصلاتی را صد چندان میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها