
به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی خالدی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا یکم فروردین ماه، ۴۹۵دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
وی ادامه داد: ۱۷ نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند.
خالدی تاکید کرد: درباره مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در چادرهای مسافرتی هشدار می دهیم و از مردم تقاضا میکنیم که در این خصوص توجه ویژهای داشته باشند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند