مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک اعلام کرد

فعال شدن سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی خودرو برای پایان سال

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از فعال شدن سامانه اینترنتی نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو برای ایام پایانی سال خبر داد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از فعال شدن سامانه اینترنتی نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو برای ایام پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۸۵
 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،"سید مهدی امامی‌میبدی گفت: با هدف تسهیل و رفاه حال شهروندان و پیشگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال، سامانه نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو به آدرس eservice.mashhad. ir فعال شده است.
وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور روز و ساعت مورد نظر خود را برای انجام معاینه فنی خودرو تعیین و در زمان مشخص شده برای انجام معاینه فنی به مرکز موردنظر مراجعه کنند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه شهروندان محترم انجام معاینه فنی را به روزهای آخرسال موکول نکنند، اظهارکرد: اکنون 5 مرکز معاینه فنی خودرو با 18 خط و ظرفیت پذیرش روزانه 1400 خودرو در نقاط مختلف شهر فعال هستند.
امامی‌میبدی اضافه کرد: این مراکز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 16 و پنج شنبه 7:30 تا 13 و جمعه‌ها از ساعت 8 تا 13 به مراجعان خدمات‌رسانی خواهند کرد.
وی ادامه داد: تمامی خودروهای خارجی و داخلی که چهارسال از کارکرد آنها گذشته است باید به انجام معاینه فنی اقدام کنند، در غیر این‌صورت از طریق دوربین‌های نظارت تصویری اعمال قانون خواهند شد.
گفتنی است، مرکز معاینه فنی خودرو آزادی به مکان جدید واقع در سجادیه 73 انتقال یافته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها