برخورداری 100 درصدی مردم لرستان از شبکه رادیویی و تلویزیونی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: قبل انقلاب در استان تنها ارتباط رادیویی برقرار بود که در تمام نقاط استان نیز پوشش کاملی نداشته است اما امروز 100 درصد مردم لرستان از شبکه رادیویی و تلویزیونی برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۷۵
به گزارش جام جم انلاین لرستان: بهرام ستاری افزود: در بحث آب شرب لرستان با وجود منبع آب فراوان، روستاهای ما یک هزار و 448 روستا آب‌رسانی بود که اکنون به بیش از 3 هزار مورد رسیده است.

وی ادامه داد: در حوزه برق قبل از انقلاب 37 روستای برق‌دار داشتیم که حال به2 هزار و 773 مورد رسیده و در حوزه گاز نیز امروز 25 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و یک هزار و 964 روستا نیز گاز دارند.
 
ستاری اظهار کرد: لرستان در حال حاضر جایگاه نخست ماهی‌های سرد آبی را در کشور دارد.

وی گفت: قبل از انقلاب در استان تنها 150 دانشجو داشتیم که بعد از انقلاب این تعداد به  50 هزار دانشجو رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: راه‌های لرستان قبل از انقلاب ،  یک هزار و  878 کیلومتر در تمام زمینه‌ها بوده است اما در حال حاضر 7 هزار و  110 کیلومتر راه داریم و عمدتا در حوزه آزادراه‌ها بوده است.
 
وی افزود: کاهش نرخ بیسوادی، ارتقای شاخص‌های سلامت و دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی در تمام نقاط استان بعد از انقلاب اسلامی برای همگان مشهود است.
 
ستاری تصریح کرد: مردم لرستان میانگین مشارکت 78 درصدی در 45 انتخابات برگزار شده را دارند و از این حیث در کشور رکورددار هستند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها