حل مشکلات دو کارخانه بزرگ بروجرد باعث بازگشت به کار ۱۱۰۰ کارگر شد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: ۲ کارخانه بزرگ منطقه که از سالیان گذشته به دلیل مشکلات متعدد تعطیل شده و باعث بیکاری بیش از ۱۱۰۰ کارگر گردیده بودند،با پیگیری هایی که انجام شد به مدار تولید بازگشته و کار خود را از سر گرفته اند.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۷۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فاطمه مقصودی اظهار کرد:در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان لرستان با تلاش هایی که صورت گرفت علیرغم اینکه سفر به بروجرد از برنامه های قبلی وزیر صمت نبود با پیگیری های انجام شده وی از این دو کارخانه بازدید و به صورت مستقیم با کارگران صحبت کردند.
 
مقصودی با اشاره به حکم قبلی دادگاه برای فروش ماشین آلات کارخانه سامان کاشی برای پرداخت حقوق کارگران گفت: در نشست اخیر با معاونان وزیر صمت مصوب شد مبلغ 50 میلیارد تومان به این کارخانه تعلق گرفته و حقوق کارگران پرداخت شود تا خط تولید کارخانه راه اندازی شود.
 
وی با اعلام اینکه کارخانه عظیم خودرو با وجود سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی تعطیل شده بود افزود: برای حل مشکلات این کارخانه جلسه ای با حضور معاونان وزیر صمت و مدیرعامل عظیم خودرو برگزار و مقرر شد علی الحساب مبلغی به عنوان مساعده به کارگران این کارخانه پرداخت شده و مجددا مستندات قرارداد آن با شرکت های خارجی بررسی شود و ماشین آلات توقیف شده این کارخانه هم در گمرک آزاد شده و اموال توقیف شده مالک آن برای استفاده به عنوان سرمایه در گردش کارخانه آزاد شود تا خط تولید راه اندازی شود.
 
مقصودی با اعلام اینکه برای اشتغال، استفاده از ظرفیت های موجود در اولویت است افزود: کارخانه سامان کاشی به مدت ۷ سال و کارخانه عظیم خودرو به مدت تقریبی ۴ سال تعطیل بودند که طبق قولی که به کارگران این دو کارخانه داده بودم با پیگیری های شبانه روزی برای راه اندازی مجدد آنها فرصت اشتغال برای جوانان شهرستان بروجرد فراهم شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها