مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در حاشیه این جلسه، گفت: تاکید ما بر رفع کمبود برق مورد نیاز برخی شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان است که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.
کد خبر: ۱۳۴۸۳۴۹
کمبود برق برخی شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان تامین می‌شودبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: تصریح کرد: تامین کمبود برق شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد و منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) دو مبحث مهم بود که پیرامون آن در این جلسه بحث‌های کارشناسی فراوانی صورت گرفت و مقرر شد تا با همراهی استانداری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تامین اعتبار آن در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری لحاظ شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، تاکید کرد: تامین و تکمیل زیرساخت‌هایی همچون برق، موجبات توسعه هر مجموعه‌ای را فراهم خواهد آورد، لذا معتقدیم که این اقدام در تقویت زیرساخت‌های شهرکها و نواحی صنعتی استان تاثیرگذار است و موجب رونق اقتصادی لرستان خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مدیر برق منطقه‌ای باختر،معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر اعضا برگزار شد، چگونگی تامین برق برخی شهرک‌ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها