تفاهم نامه همکاری پایگاه هوایی ششم شکاری با کتابخانه های عمومی منعقد شد؛

استقبال همافران از یار مهربان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان خبر داد؛

درخشش کتابخانه های شهرستان دشتستان

درخشش کتابداران و کتابخوانان کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان در همایش هفته کتاب
کد خبر: ۱۳۴۸۲۸۸

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،در همایش هفته کتاب که به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب سال جمهوری اسلامی در سالن همایش کتابخانه خلیج فارس بوشهر برگزار گردید، از برگزیدگان استانی در حوزه های مرتبط با کتاب ،کتابخوانی و کتابداری تقدیر شد که در این میان شهرستان دشتستان در حوزه های عضو کتابخوان برتر در رده سنی بزرگسال و جوان ،کتابدار نمونه ، مسئول نمونه کتابخانه و کتابدار خلاق صاحب رتبه برتر شد

مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان با عنوان این خبر افزود : خوشبختانه امسال در حوزه های مختلف شاهد کسب رتبه های برتر استانی توسط کتابداران و عضو برتر بوده ایم که این امر نشان دهنده رشد کیفی و کمی در خدمات کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان است .

در بخش مسئول کتابخانه برتر  سرکار خانم طیبه زارع کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی و مسئول کتابخانه عمومی امام خامنه ای شبانکاره به عنوان برگزیده استانی در حوزه « مسئول کتابخانه برتر » انتخاب شد .

در حوزه کتابداری سرکار خانم فاطمه کاووسی کارشناس مشاوره و کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان به عنوان « کتابدار برتر» استانی انتخاب شدند .

در حوزه شاخص خلاقیت ، آقای علی دهقان از کتابخانه امام محمد باقر (ع) آب پخش حائز رتبه برتر شد .

در زمینه کتابخوانی و اعضا ، رتبه عضو کتابخوان برتر در رده سنی بزرگسال به آقای سید موسی موسوی از اعضای قدیمی و فعال کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان رسید .

در رده سنی نوجوان ، محمد حسینی پور از کتابخانه آب پخش رتبه برتر کتابخوان استان را از آن خود کرد .

عباسی ادامه داد : بدون شک این نتایج حاصل زحمات و فعالیت های مختلف طی یک سال گذشته است که با برنامه ریزی و کار کارشناسی در انجام فعالیت های مختلف اداری و فرهنگی صورت گرفته است.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها