مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد :

340 چادرامدادی از استان یزد به هرمزگان ارسال شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر یزد برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان خبر داد و گفت : 340چادر امدادی از استان یزد به مناطق زلزله زده هرمزگان ارسال شده است .
کد خبر: ۱۳۴۸۰۰۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،محسن حرازی‌زاده یزدی با بیان این خبر  اظهارداشت: تاکنون با توجه به زلزله رخ داده در استان هرمزگان سه دستگاه خودرو سنگین، دو فوسو و یک دستگاه تریلی شامل 340 عدد چادر امدادی بارگیری شده و به منطقه‌ای زلزله زده هرمزگان اعزام شدند.

وی افزود: همچنین امداد هوایی استان با تیم پرواز به صورت آماده‌باش کامل هستند تا در صورتی که استان هرمزگان اعلام نیاز کند با هماهنگی سازمان امداد و نجات ، امداد هوایی استان یزد به منطقه زلزله اعزام می‌شود.

حرازی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه زلزله در استان هرمزگان رخ داده و استان‌های معین اعزام شدند، استان یزد هم پنج تیم تخصصی آوار، یک تیم آنست با دو سگ جستجو نجات داریم و این تیم‌ها در حال آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به منطقه زلزله‌زده اعزام شوند.

این مسئول با بیان اینکه استان یزد امکان ارسال پهپاد جست‌وجوی امدادی به منطقه را دارد گفت: با توجه به نوع حادثه و استان حادثه دیده مدیریت حادثه را بر عهده دارد تاکنون اعلام اعزام نیرو از هلال احمر استان یزد نشده ولی تیم‌های ما آماده‌باش هستند تا در صورت اعلام نیاز همراه با اجناس ورد نیازی که درخواست شود بارگیری شده و به مناطق زلزله زده اعزام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و ستادی جمعیت هلال احمر استان در آماده باش سراسری هستند، همچنین تیم تخصصی بهداشت و درمان اضطراری هم آمادگی لازم جهت اعزام به منطقه دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه بحث‌های روانی در حوادث و بلایا اتفاق می‌افتد تیم‌های حمایت روانی که در اصطلاح تیم سحر هستند از سوی معاونت امور جوانان اعلام آمادگی کردند که اگر استان هرمزگان نیاز داشت این تیم هم اعزام می‌شود.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها